Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Oh ja en broodje hamburger a 3 munten(9,50€). Ga je gauw schamen..

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Exterkate schreef:
Danny Phantom schreef:
Volgens mij was hij het die ook nog nomansland draaide?? heerlijk :loving:


Denk dat je Keltek - Down To Earth bedoelt


The Pitcher draaide nomansland inderdaad ergens aan het einde van zijn set


nee was wel nomansland maar dan inderdaad bij the pitcher!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:

Aha vandaar haha. Toen was ik dus aan het eten :P

Godver wij zijn toen ook gaan eten..

Heb trouwens gehoord dat iemand op de camping heeft geprobeerd te duiken in het ondiepe van het rutbeek en z'n nek gebroken heeft en vecht tegen z'n leven. Dat zou echt uitermate sneu zijn. Deed me denken aan dat verhaal van decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Exterkate schreef:

Aha vandaar haha. Toen was ik dus aan het eten :P

Godver wij zijn toen ook gaan eten..

Heb trouwens gehoord dat iemand op de camping heeft geprobeerd te duiken in het ondiepe van het rutbeek en z'n nek gebroken heeft en vecht tegen z'n leven. Dat zou echt uitermate sneu zijn. Deed me denken aan dat verhaal van decibel.


Dit heb ik gezien... werd inderdaad iemand uit het water getrokken en afgevoerd per brancard... Geen idee wat er aan de hand was tot nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 21:59 
 
Hardtraxx Veteran

Danny Phantom schreef:
RTM93 schreef:
Exterkate schreef:

Aha vandaar haha. Toen was ik dus aan het eten :P

Godver wij zijn toen ook gaan eten..

Heb trouwens gehoord dat iemand op de camping heeft geprobeerd te duiken in het ondiepe van het rutbeek en z'n nek gebroken heeft en vecht tegen z'n leven. Dat zou echt uitermate sneu zijn. Deed me denken aan dat verhaal van decibel.


Dit heb ik gezien... werd inderdaad iemand uit het water getrokken en afgevoerd per brancard... Geen idee wat er aan de hand was tot nu

Schijnt kunstmatig in leven te worden gehouden. Erg sneu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interessant om te lezen wat ze ipv Fantasy hebben neergezet, had dus beter gekund in zijn algemeenheid. Was er zelf niet dus vandaar. En damn dat laatste bericht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Tijdens zijn set voor de grap even een pinsir gedaan kwam meteen een jongen in een rood shirt naast me staan HEUH PINSIR en even samen gepinsirt :lol:



Hahahah denk dat ik dit was xd xd

En bah wat een ellende zeg dat iemand kunstmatig in leven wordt gehouden, wtf zeg wat naar :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Danny Phantom schreef:
Tijdens zijn set voor de grap even een pinsir gedaan kwam meteen een jongen in een rood shirt naast me staan HEUH PINSIR en even samen gepinsirt :lol:



Hahahah denk dat ik dit was xd xd

En bah wat een ellende zeg dat iemand kunstmatig in leven wordt gehouden, wtf zeg wat naar :/



Edit: En Down to Earth werd wel degelijk gedraaid, door Andy Svge.. Mega kippenvel moment!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat moment van Down To Earth tijdens de set van ANDY SVGE was echt een heerlijk moment inderdaad. Hetzelfde als Beat The Darkness die gedraaid werd en Gravity.. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pulse draaide ook nomansland op zaterdag, was wel een leuke binnenkomer. Crypsis was wel de held van het weekend, eerst op zaterdag bij Der Hitspot beetje nederlandstalige klappers draaien en zondag een bazige classics set neerzetten en nog even leuk op de after gedraaid. Op de zondag werd de after trouwens wat eerder afgebroken of zo omdat er iemand onwel was geworden dacht ik. Verder wel een leuk concept dat silent disco :)
Overall gewoon prima vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Onwel op een silent disco, dat moet raar zijn geweest voor voorbijgangers xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten