Toevallig nog een code over voor de cruise.
81171
Have fun!
81171
Have fun!
Hahaha ja, was mooi! Dat biertje smaakte erg goed!Rickzel wrote:Oja en Melvin nog random in het wild gespot
Had dus beter naar Deetox kunnen gaan ipv d-sturb gvd. Wilde d-sturb een keer meemaken maar vond m niet bijzonderSTVK wrote:Meer dan prima vermaakt hier. De indeling was idd niet best, maar dat ter zijde. Setje van de dag gaat zonder twijfel naar Deetox. Mevrouw draait even het halve MYST mini-album plus een paar Apexx platen. Haar eigen tracks ook niet te vergeten, wat een pareltjes. Ook pluspunten voor Radical die de drive zo hoog weet te houden in zijn sets, 75 minuten aan een stuk door. In tegenstelling tot Frontliner, die elke track afmixt met een stilte van 5-10 sec.. Tering wat is dit zaaddodend zeg. En dan ook nog afsluiten met van die happy hardcore
Dat was ik haha!Fuzzylogic wrote:Was dat trouwens iemand van hier, die het grootste gedeelte van de dag stond te snoeien in een blauwe Sub Zero Project trui/sweaterachtigiets?Ik zag de moves en dacht, dat moet wel iemand van hier zijn
Bij de raw? Weet het zo ff niet man. Je had me gewoon moeten aanspreken. Danspassen gingen idd soepel, werd er toen ook al hamertje tik gespeeld?Fuzzylogic wrote:Haha kon ook niet anders dan een Hardtraxxer zijnStond een hele tijd een meter achter je met een rode pet achterstevoren op en een wit t-shirt/geblokte zomerjas
Haha ja doet bij mij ook wel een belletje rinkelen, heb nog een paar pinsirs op snapchat gezet, zou maarzo kunnen dat hij het wasHard4Us wrote:Dat hamertje tik zag ik idd ook haha
Vgm ben ik betraptRickzel wrote:Haha ja doet bij mij ook wel een belletje rinkelen, heb nog een paar pinsirs op snapchat gezet, zou maarzo kunnen dat hij het wasHard4Us wrote:Dat hamertje tik zag ik idd ook hahadeze leken wel oprecht trouwens..
FTFY