Gaan wij weer eens dansen Nickert 
Met jou moet ik ook nog eens een biertje drinken Rickzel
Met jou moet ik ook nog eens een biertje drinken Rickzel
Haha, het klinkt inderdaad raar nu ik he g zo terug lees. Maar een maat van me kwam terug na een half jaar Curaçao, dus daar moest op gedronken worden. En dat het vakantie is. Vandaar.wrote:Maandag middag, dronken bui... alvast in de Kongsdag stemming aan het komen merk ik?wrote:Zojuist besloten in een half dronke bui om kaartjes te halen voor Day. Samen met zn 5en lekker rampestampen. Malice en rooler is een must see, rest zie ik daar wel.
Enneh, netjes Tum, lekker hekzitten bij Malice.
Thanks! komt goed duswrote:Andere kant van de brug zijn woonwijken waar je in alle rust kunt parkeren.
Dat je Uberhout nog twijfelt om wel of niet te gaan. Het is gewoon ja of nee.wrote:Ik heb mij weer veel te makkelijk over laten halen door vrinden, dus ik ga hier vanavond maar eens een pilsje vatten
Hier in Leiden schijnt de zon zo nu en dan maar is wel fris. Weet niet hoe het in het oosten is?wrote:Het weer valt ook enorm mee zo te zien
iphone weerapp op Arnhem laat zien dat het redelijk wordt (wel koud) maar af en toe zonnetje en amper regenwrote:Hier in Leiden schijnt de zon zo nu en dan maar is wel fris. Weet niet hoe het in het oosten is?wrote:Het weer valt ook enorm mee zo te zien
Op kou kan je je kleden dat vind ik niet zo heel erg, zolang het maar een beetje droog blijft. Vorige jaar 2 flinke buien gehad en toen kwam het zonnetje weer.wrote:iphone weerapp op Arnhem laat zien dat het redelijk wordt (wel koud) maar af en toe zonnetje en amper regenwrote:Hier in Leiden schijnt de zon zo nu en dan maar is wel fris. Weet niet hoe het in het oosten is?wrote:Het weer valt ook enorm mee zo te zien
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Fixed.wrote:Morgen word geen regen verwacht en max temperatuur 12 graden. Behoorlijk frisjes maar met je neus volgepropt is de gevoelstemperatuur toch wel hoger.
wrote:Fixed.wrote:Morgen word geen regen verwacht en max temperatuur 12 graden. Behoorlijk frisjes maar met je neus volgepropt is de gevoelstemperatuur toch wel hoger.
Hahaha trollololwrote:Fixed.wrote:Morgen word geen regen verwacht en max temperatuur 12 graden. Behoorlijk frisjes maar met je neus volgepropt is de gevoelstemperatuur toch wel hoger.
Unkind - Fuck Youwrote:Weet iemand toevallig welke plaat Delete voor Genocide draaide?
Thankswrote:Unkind - Fuck Youwrote:Weet iemand toevallig welke plaat Delete voor Genocide draaide?