Nee ik gebruik t gewoon als afkorting maar toch... X-Qlusive was het dus nietMiwer wrote:Het was ook niet A2 maar alpha twins. Die naam gebruiken ze alleen voor hun classic sets.tourtje wrote: A2 heeft totaal niets exclusiefs gedaan zover ik het heb gehoord dan.
Lastig om een nieuwe edit te draaien als je alleen classics draait.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Gearbox digital - Pole Position Ziggodome (30-12-2023, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Qapital 2018 (31-03-2018, Ziggodome, Amsterdam)
- View the latest post: Freaqshow (31-12-2017, Ziggodome, Amsterdam)
- View the latest post: Don't let daddy know (2&3 - 03 - 2018, Ziggodome Amsterdam)
- View the latest post: Freaqshow (31-12-2016, Ziggodome, Amsterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Dan noem je ook echt even 2 tegenpolen opThe Skribbler wrote:Wat een ouderwets Miwer-geklets is dit weer zeg. Je kan toch gewoon een oude plaat pakken en daar een editje van maken ofzo. Kijk bijvoorbeeld naar Brennan & Heart - Hardstate channel (Thera's trololo edit)Miwer wrote:Het was ook niet A2 maar alpha twins. Die naam gebruiken ze alleen voor hun classic sets.tourtje wrote: A2 heeft totaal niets exclusiefs gedaan zover ik het heb gehoord dan.
Lastig om een nieuwe edit te draaien als je alleen classics draait.
2-1
WTF
Pak een punt
Harde Rag (Stone Island Edit)
Is wel allemaal van 2011 en daarvoor dus misschien te oud.
WTF
Pak een punt
Harde Rag (Stone Island Edit)
Is wel allemaal van 2011 en daarvoor dus misschien te oud.
Kings Of The Underground is in 2011 al gedraaid dus daar kunnen ze best een edit van maken!
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Nog even een after in elkaar gezet
View on YouTube
View on YouTube
holy shit, iedereen meebleren met Art of CreationMiwer wrote:Nog even een after in elkaar gezet
View on YouTube
Sfeer zat er wel goed in denk ik.