Related topics
- View the latest post: Dozer - The Legacy (Dozer & Thyron Remix)
- View the latest post: Done Heavy - Disco Is The Music
- View the latest post: Energyzed - Disco Is The Music (DJ Tool)
- View the latest post: Noisecontrollers - Disco Is The Music (Silver Nikan Remix)
- View the latest post: Noisecontrollers - Disco Is The Music (Neilio Melody Edit)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
Leuke reversed bass, maar het totaalplaatje kan niet meer standaard. En kon Dozer trouwens zelf niet horen dat die vocalen totáál niet bij de rest van de plaat passen? 
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Super vette reversed bass. Maar de rest is nogal standaard.
Ik zet Church of the Darkside wel weer op
.
Ik zet Church of the Darkside wel weer op
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Fijne discussie ook op FB haha. Iemand beweerd dat hij heeft gejat.
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Toevallig dezelfde vocals en een reverse, maar voor de rest lijkt het totaal niet op elkaar 
Ik vind het overigens niet veel aan. Had liever een echte dozer reverse gehoord, bijv die van Robin's Revenge
Ik vind het overigens niet veel aan. Had liever een echte dozer reverse gehoord, bijv die van Robin's Revenge
Is het nou werkelijk zo moeilijk om je vocalen en melodie in dezelfde toonsoort te plaatsen?
NC kick erbij, #producerlife, helemaal toppie.
Wat een aanfluiting zeg.
Wat een aanfluiting zeg.
Inderdaad zwaar vervelend die vocal en melodie samen
lulletje rozenwater denkt ook even dat heel de wereld zijn track kent
Patjee410 wrote:Fijne discussie ook op FB haha. Iemand beweerd dat hij heeft gejat.
Ben hier ook niet helemaal fan van. Vind het momenteel erg klinken alsof hij een paar random sample banks heeft gebruikt om dit neer te zetten. Vocals zijn niet helemaal op de toonhoogte zoals het moet staan en wat hier boven al geroepen word is dit wel een hele erge NC achtige kick.Zygoma wrote:Is het nou werkelijk zo moeilijk om je vocalen en melodie in dezelfde toonsoort te plaatsen?
Wat een aanfluiting zeg.
Lang niet van Dozer gehoord natuurlijk maar had er wat meer van verwacht