Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
of het ligt aan youtube maar wat schreeuwt die synth van die melo hard door mijn speakers heen. staat veel te hard imo. vergeleken met de rest van de track
Vind dit 1 van je wat mindere edits Neilio! Maar je kan er zeker wel wat van!
Kan jij ons niet voorzien van een Future Shock Melo Edit oid? 
Nja, tis ook geen grote verandering, maar ik vond het toch jammer dat die melo niet gebruikt werd.Maximum wrote:Vind dit 1 van je wat mindere edits Neilio! Maar je kan er zeker wel wat van!Kan jij ons niet voorzien van een Future Shock Melo Edit oid?
Was er trouwens niet al zo'n edit van Future Shock?
Ja maar die klonk niet omdat de uplifter er nog in zat toen de melodie met kicks kwamNeilio wrote:Nja, tis ook geen grote verandering, maar ik vond het toch jammer dat die melo niet gebruikt werd.Maximum wrote:Vind dit 1 van je wat mindere edits Neilio! Maar je kan er zeker wel wat van!Kan jij ons niet voorzien van een Future Shock Melo Edit oid?
Idd niet een van je beste maar zeer zeker niet slechtNeilio wrote:Nja, tis ook geen grote verandering, maar ik vond het toch jammer dat die melo niet gebruikt werd.Maximum wrote:Vind dit 1 van je wat mindere edits Neilio! Maar je kan er zeker wel wat van!Kan jij ons niet voorzien van een Future Shock Melo Edit oid?
Ja ik zit nu ff te kijken en er zit idd geen lekker stuk in zonder uplifter, maar kan het wel beperken.D-Teq wrote:Ja maar die klonk niet omdat de uplifter er nog in zat toen de melodie met kicks kwamNeilio wrote:Nja, tis ook geen grote verandering, maar ik vond het toch jammer dat die melo niet gebruikt werd.Maximum wrote:Vind dit 1 van je wat mindere edits Neilio! Maar je kan er zeker wel wat van!Kan jij ons niet voorzien van een Future Shock Melo Edit oid?
Was er trouwens niet al zo'n edit van Future Shock?. Maar dat kan niet echt anders want er is niet echt een stuk melodie zonder uplifter eronder
. Vind deze trouwens wel lekker
! Wel even wennen trouwens dat er een gewone climax is
.
Ik zal ook hier even een edit van maken, enige probleem is dat ik niet de kick van wildstylez helemaal na kan maken, maar zal mn best doen
Ik vind je nieuwe naam art-work ding logo niet zo mooi...
Ziet er een beetje cheap uit...
Sorry
Sorry
vvkeer wrote:Neilio wrote:Maximum wrote: Maak er eens eentje van The Killers - Human (Deepack Bootleg), ben ik wel benieuwd naar!
Ander kleurtje zal al helpen, dat blauw is veel te rustig voor zo'n wild logoJosh en Penguinz wrote:Ik vind je nieuwe naam art-work ding logo niet zo mooi...
Sorry
Ik zat er al op te wachten wie hier een edit van zou maken, goed gedaan. Misschien dat stukje anti-climax eruit knippen...
Nu nog een edit van forever az one remix (zou wel fet zijn
)
Nu nog een edit van forever az one remix (zou wel fet zijn
View on YouTubederniels wrote:Ik zat er al op te wachten wie hier een edit van zou maken, goed gedaan. Misschien dat stukje anti-climax eruit knippen...
Nu nog een edit van forever az one remix (zou wel fet zijn)
Vette edit trouwens
@ D-ruz: hahaha, nooit geweten klinkt lekker btw
Thanks en grappig, die Forever Az One remix edit is van een vriend van meD-Ruz wrote:View on YouTubederniels wrote:Ik zat er al op te wachten wie hier een edit van zou maken, goed gedaan. Misschien dat stukje anti-climax eruit knippen...
Nu nog een edit van forever az one remix (zou wel fet zijn)
Vette edit trouwens.
Thanks voor de comments mensen
Aardig gefixt deze edit, vindt het nummer alleen niks. Neilio kun je ff op je pm reageren 
Welke PM?Gangsterdwerg wrote:Aardig gefixt deze edit, vindt het nummer alleen niks. Neilio kun je ff op je pm reageren
Ik wel, echt een vette plaat voor livesetjes. Leuke edit!
Lol ding is niet verzonden! komt eraanNeilio wrote:Welke PM?Gangsterdwerg wrote:Aardig gefixt deze edit, vindt het nummer alleen niks. Neilio kun je ff op je pm reageren