Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 18:33 

Artiest

Noisecontrollers - Disco Is The Music (Neilio Melody Edit):

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 18:52 

Hardtraxxer

of het ligt aan youtube maar wat schreeuwt die synth van die melo hard door mijn speakers heen. staat veel te hard imo. vergeleken met de rest van de track
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 19:44 

Hardtraxx Veteran

Vind dit 1 van je wat mindere edits Neilio! Maar je kan er zeker wel wat van! :thumbup: Kan jij ons niet voorzien van een Future Shock Melo Edit oid? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 19:49 

Artiest

Maximum schreef:
Vind dit 1 van je wat mindere edits Neilio! Maar je kan er zeker wel wat van! :thumbup: Kan jij ons niet voorzien van een Future Shock Melo Edit oid? :woot:

Nja, tis ook geen grote verandering, maar ik vond het toch jammer dat die melo niet gebruikt werd.
Was er trouwens niet al zo'n edit van Future Shock?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 19:51 

Hardtraxx Addict

Neilio schreef:
Maximum schreef:

Nja, tis ook geen grote verandering, maar ik vond het toch jammer dat die melo niet gebruikt werd.

Ja maar die klonk niet omdat de uplifter er nog in zat toen de melodie met kicks kwam xd . Maar dat kan niet echt anders want er is niet echt een stuk melodie zonder uplifter eronder :P . Vind deze trouwens wel lekker :D ! Wel even wennen trouwens dat er een gewone climax is :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 19:52 

Hardtraxxer

Neilio schreef:
Maximum schreef:

Idd niet een van je beste maar zeer zeker niet slecht :thumbup: Maak er eens eentje van The Killers - Human (Deepack Bootleg), ben ik wel benieuwd naar :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:19 

Artiest

D-Teq schreef:
Neilio schreef:
Maximum schreef:

Ja maar die klonk niet omdat de uplifter er nog in zat toen de melodie met kicks kwam xd . Maar dat kan niet echt anders want er is niet echt een stuk melodie zonder uplifter eronder :P . Vind deze trouwens wel lekker :D ! Wel even wennen trouwens dat er een gewone climax is :P .

Ja ik zit nu ff te kijken en er zit idd geen lekker stuk in zonder uplifter, maar kan het wel beperken.
Ik zal ook hier even een edit van maken, enige probleem is dat ik niet de kick van wildstylez helemaal na kan maken, maar zal mn best doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 08:53 

Hardtraxx Newbie

Ik vind je nieuwe naam art-work ding logo niet zo mooi...
Ziet er een beetje cheap uit...
Sorry :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 09:39 

Hardtraxxer

vvkeer schreef:
Neilio schreef:
Maximum schreef:
Maak er eens eentje van The Killers - Human (Deepack Bootleg), ben ik wel benieuwd naar :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 10:25 

Hardtraxx Veteran

Josh en Penguinz schreef:
Ik vind je nieuwe naam art-work ding logo niet zo mooi...
Ziet er een beetje cheap uit...
Sorry :(

Ander kleurtje zal al helpen, dat blauw is veel te rustig voor zo'n wild logo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:34 

Hardtraxxer

Ik zat er al op te wachten wie hier een edit van zou maken, goed gedaan. Misschien dat stukje anti-climax eruit knippen...
Nu nog een edit van forever az one remix (zou wel fet zijn :) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 16:14 

Hardtraxx Elite

derniels schreef:
Ik zat er al op te wachten wie hier een edit van zou maken, goed gedaan. Misschien dat stukje anti-climax eruit knippen...

Vette edit trouwens :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:13 

Hardtraxxer

@ D-ruz: hahaha, nooit geweten klinkt lekker btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 00:37 

Artiest

D-Ruz schreef:
derniels schreef:

Vette edit trouwens :).

Thanks en grappig, die Forever Az One remix edit is van een vriend van me :)

Thanks voor de comments mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 10:21 

Hardtraxx Veteran

Aardig gefixt deze edit, vindt het nummer alleen niks. Neilio kun je ff op je pm reageren :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 10:36 

Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Aardig gefixt deze edit, vindt het nummer alleen niks. Neilio kun je ff op je pm reageren :whistle:

Welke PM? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:08 

Donateur

Ik wel, echt een vette plaat voor livesetjes. Leuke edit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 17:19 

Hardtraxx Veteran

Neilio schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Welke PM? :)

Lol ding is niet verzonden! komt eraan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 21:00 

Hardtraxx Veteran

De melo lijkt of één of andere oude dance track maar ik weet niet welke :P .
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks