Artiest
478 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Noisecontrollers - Disco Is The Music (Neilio Melody Edit):

View on YouTube
M
Hardtraxxer
403 posts member since 2010
last seen Dec 2014
of het ligt aan youtube maar wat schreeuwt die synth van die melo hard door mijn speakers heen. staat veel te hard imo. vergeleken met de rest van de track
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Vind dit 1 van je wat mindere edits Neilio! Maar je kan er zeker wel wat van! :thumbup: Kan jij ons niet voorzien van een Future Shock Melo Edit oid? :woot:
Artiest
last seen Aug 2024
Maximum wrote:Vind dit 1 van je wat mindere edits Neilio! Maar je kan er zeker wel wat van! :thumbup: Kan jij ons niet voorzien van een Future Shock Melo Edit oid? :woot:
Nja, tis ook geen grote verandering, maar ik vond het toch jammer dat die melo niet gebruikt werd.
Was er trouwens niet al zo'n edit van Future Shock?
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Neilio wrote:
Maximum wrote:Vind dit 1 van je wat mindere edits Neilio! Maar je kan er zeker wel wat van! :thumbup: Kan jij ons niet voorzien van een Future Shock Melo Edit oid? :woot:
Nja, tis ook geen grote verandering, maar ik vond het toch jammer dat die melo niet gebruikt werd.
Ja maar die klonk niet omdat de uplifter er nog in zat toen de melodie met kicks kwam xd . Maar dat kan niet echt anders want er is niet echt een stuk melodie zonder uplifter eronder :P . Vind deze trouwens wel lekker :D ! Wel even wennen trouwens dat er een gewone climax is :P .
Hardtraxxer
446 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Neilio wrote:
Idd niet een van je beste maar zeer zeker niet slecht :thumbup: Maak er eens eentje van The Killers - Human (Deepack Bootleg), ben ik wel benieuwd naar :D!
Artiest
last seen Aug 2024
D-Teq wrote:
Neilio wrote:
Ja maar die klonk niet omdat de uplifter er nog in zat toen de melodie met kicks kwam xd . Maar dat kan niet echt anders want er is niet echt een stuk melodie zonder uplifter eronder :P . Vind deze trouwens wel lekker :D ! Wel even wennen trouwens dat er een gewone climax is :P .
Ja ik zit nu ff te kijken en er zit idd geen lekker stuk in zonder uplifter, maar kan het wel beperken.
Ik zal ook hier even een edit van maken, enige probleem is dat ik niet de kick van wildstylez helemaal na kan maken, maar zal mn best doen :)
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2011
last seen Jun 2011
Ik vind je nieuwe naam art-work ding logo niet zo mooi...
Ziet er een beetje cheap uit...
Sorry :(
Hardtraxxer
244 posts member since 2010
vvkeer wrote:
Neilio wrote:
Maximum wrote: Maak er eens eentje van The Killers - Human (Deepack Bootleg), ben ik wel benieuwd naar :D!
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Josh en Penguinz wrote:Ik vind je nieuwe naam art-work ding logo niet zo mooi...
Ziet er een beetje cheap uit...
Sorry :(
Ander kleurtje zal al helpen, dat blauw is veel te rustig voor zo'n wild logo :P
Hardtraxxer
468 posts member since 2010
last seen Oct 2013
Ik zat er al op te wachten wie hier een edit van zou maken, goed gedaan. Misschien dat stukje anti-climax eruit knippen...
Nu nog een edit van forever az one remix (zou wel fet zijn :) )
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
derniels wrote:Ik zat er al op te wachten wie hier een edit van zou maken, goed gedaan. Misschien dat stukje anti-climax eruit knippen...
View on YouTube

Vette edit trouwens :).
Hardtraxxer
468 posts member since 2010
last seen Oct 2013
@ D-ruz: hahaha, nooit geweten klinkt lekker btw
Artiest
last seen Aug 2024
D-Ruz wrote:
derniels wrote:Ik zat er al op te wachten wie hier een edit van zou maken, goed gedaan. Misschien dat stukje anti-climax eruit knippen...
View on YouTube

Vette edit trouwens :).
Thanks en grappig, die Forever Az One remix edit is van een vriend van me :)

Thanks voor de comments mensen
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Aardig gefixt deze edit, vindt het nummer alleen niks. Neilio kun je ff op je pm reageren :whistle:
Artiest
last seen Aug 2024
Gangsterdwerg wrote:Aardig gefixt deze edit, vindt het nummer alleen niks. Neilio kun je ff op je pm reageren :whistle:
Welke PM? :)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik wel, echt een vette plaat voor livesetjes. Leuke edit!
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Neilio wrote:
Gangsterdwerg wrote:Aardig gefixt deze edit, vindt het nummer alleen niks. Neilio kun je ff op je pm reageren :whistle:
Welke PM? :)
Lol ding is niet verzonden! komt eraan
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 8 days ago
De melo lijkt of één of andere oude dance track maar ik weet niet welke :P .