Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 09:29 

Hardtraxxer

Artiest: Dozer
Track(s): The Legacy (Dozer & Thryon Remix)

Sample/video:

Bron: https://youtu.be/_fuWAhWJOSI

@54:40

Niet echt een nieuwe track, maar was verbaasd dat deze nog niet gepost was. Had deze gisteren ontdekt. Check de comments, Dozer confirmed hier dat het een remix samen met Thyron is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 10:35 

Hardtraxx Veteran

Wat is er mis met de kicks van het origineel? De intro leent zich geweldig voor een kickswitch :thumbsup:. Jammer om dit dan ook te draaien op een classicfeest maarja, de meeste hebben toch schijt aan het concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 12:26 

Hardtraxxer

Hij had in 2017 ook een remix beloofd van Church of The Darkside maar die heb ik nog nooit voorbij horen komen. ben wel benieuwd naar die track in een nieuw jasje, aangezien het toch een van de grote hits is uit de Golden Era
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 12:34 

Hardtraxx Veteran

kbm_ schreef:
Hij had in 2017 ook een remix beloofd van Church of The Darkside maar die heb ik nog nooit voorbij horen komen. ben wel benieuwd naar die track in een nieuw jasje, aangezien het toch een van de grote hits is uit de Golden Era

Ik wel maar volgens mij was dat geen remix van hem zelf maar een talent. Geen idee wat daar uiteindelijk mee gebeurt is. Er werd destijds gekeken naar een officiele release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 18:31 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat ze niet de kickroll van het origineel in de climax hebben gelaten(hoe die inkomt geeft zoveel energie mee).
Voor de rest vind ik niet super veel toevoegen, lead klinkt dun en kicks nog niet van overtuigd.
Origineel heeft echt een groot plekje in mijn hart :loving:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks