L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
SVB for mod! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Iets wat nu toch echt wel nodig is: een restyle van de gehele website. Tegenwoordig is bijvoorbeeld bijna elke grote website wel responsive.
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Helicaze wrote:Leuk topic!
Koen wrote:Ja maar het probleem zit er niet in of het wel of niet kan software matig. Maar dat Jor-D niet actief is en Kees niet alle rechten heeft om dingen aan te passen.
Dit vind ik sowieso al een vreemde gang van zaken. Er moet toch altijd een actieve mod zijn die alle rechten heeft? Dat Jord-D inactief is maakt niet uit, maar dan geef je toch de fakkel door aan iemand anders? Of ben ik nu te kortzichtig?
Als je dat doet leg jij wel in een keer heel hardtraxx en wat Jor-D heeft opgebouwd bij iemand neer dat eigenlijk alleen functioneerd als een tijdelijke oplossing. Ik denk niet dat Kees en Jor-D de beste vrienden zijn en snap dan best wel dat Jor-D de elevated rights voor zich zelf houd. met die rechten kun je namelijk flink wat aanpassingen doen op de site, goed of slecht.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
JeftaElachouri wrote:Iets wat nu toch echt wel nodig is: een restyle van de gehele website. Tegenwoordig is bijvoorbeeld bijna elke grote website wel responsive.
Gaat niet gebeuren, er is teveel custom code. Jordy en ik hebben besloten het zo te houden. Is niet anders.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 11 minutes ago
Moet je eerlijk zeggen dat ik dat simplistische juist wel chill vind ^^ .
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 10 days ago
JeftaElachouri wrote:Iets wat nu toch echt wel nodig is: een restyle van de gehele website. Tegenwoordig is bijvoorbeeld bijna elke grote website wel responsive.
Ik heb het via PM daar ook een keer over gehad met Jor-D. Door de jaren heen met telkens wat toevoegen en wijzigen is het niet echt de moeite om van de huidige website te starten en terug mooi te maken.

Wat ik kon afleiden is dat als je de website responsive etc wilt hebben dat je best vanaf 0 begint.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Is SVB nu al eindelijk mod?
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
patrickjeb wrote:Is SVB nu al eindelijk mod?
Vgm is z'n account zelfs non-actief gezet. Geen idee waarom.

Vaak nutteloze discussies met hem gehad over van alles en nog wat, maar potverdomme je gaat die gekke Sander zelfs bijna missen :cry:
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Nope.