Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Past

De Beukboot, (24-09-2016 Bergen op Zoom - Antwerpen)

Time
15:00 – 21:30
Price
29,50
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Feest: De Beukboot
Datum: 24-09-2016
Tijd: 15:00 - 21:30
Ticketsale: https://shop.ikbenaanwezig.nl/kiosk/de-beukboot
Prijs: 29,50

Image[/url]

Line-up:
Jack of Sound
Sub-Sonik
Re-Mind
And more

https://www.facebook.com/DeBeukboot/
Last edited by Rickzel on 25 Aug 2016 13:12, edited 3 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Benieuwd wat jullie uberhaupt van bootfeesten vinden, een middag/avondje heen en weer varen met biertjes en muziek, concept wordt steeds populairder heb ik het idee.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Toffe concepten vind ik dat. Zelf nog nooit echt op een heel bootfeest geweest maar wel 2x op Beat the Bridge zo'n boottocht gedaan. Zijn toch wel beide jaren de mooiste dingen geweest haha. Weet alleen niet hoe zoiets als je de hele toch gewoon hardstyle hoort. Op Beat the Bridge werd het toch wel gemaakt door de freestyle en de gezelligheid die daardoor ontstond.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Rickzel wrote:Benieuwd wat jullie uberhaupt van bootfeesten vinden, een middag/avondje heen en weer varen met biertjes en muziek, concept wordt steeds populairder heb ik het idee.
Lijkt me heel gaaf. Heb zelf ook wel eens zitten kijken of ik dat hier in de buurt kon organiseren. En dan niet eens perse met bekende artiesten, maar gewoon zelf draaien en eventueel nog wat andere vrienden. Boot voor 50 man, leuke installatie erop en lekker een dagje op pad. Was alleen nogal moeilijk te realiseren met een gebrek aan geschikte boten in de buurt. Weet ook niet precies hoe het met vergunningen etc zit. Maar zoals als dit lijkt mij ideaal. Alleen kan het nogal koud zijn eind september op zo'n boot denk ik. Ook zou ik liever een dagje euforische/early hardstyle hebben in zo'n setting dan de hele dag volle bak beuken.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
RomanAnthony wrote:
Rickzel wrote:Benieuwd wat jullie uberhaupt van bootfeesten vinden, een middag/avondje heen en weer varen met biertjes en muziek, concept wordt steeds populairder heb ik het idee.
Lijkt me heel gaaf. Heb zelf ook wel eens zitten kijken of ik dat hier in de buurt kon organiseren. En dan niet eens perse met bekende artiesten, maar gewoon zelf draaien en eventueel nog wat andere vrienden. Boot voor 50 man, leuke installatie erop en lekker een dagje op pad. Was alleen nogal moeilijk te realiseren met een gebrek aan geschikte boten in de buurt. Weet ook niet precies hoe het met vergunningen etc zit. Maar zoals als dit lijkt mij ideaal. Alleen kan het nogal koud zijn eind september op zo'n boot denk ik. Ook zou ik liever een dagje euforische/early hardstyle hebben in zo'n setting dan de hele dag volle bak beuken.
Concept lijkt mij ook best vet! Maar dan niet met deze line-up :x
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Op fantasy island ook vaak met de captain morgen partyboot geweest, lekker oldschool HC klappers erop. Lijkt me wel een tof conceptje.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Ja het idee lijkt me ook super leuk! Benieuwd of hier een beetje mensen op af komen. Ook juist wel leuk dat het lekker overdag is gewoon.

Ik vind het tof bedacht in ieder geval ^^
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
"Van de makers van Bangbus nu..."
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Broken Balance wrote:"Van de makers van Bangbus nu..."
De FakeTaxi staat na afloop ook klaar, om je veilig thuis te brengen.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
MelvinFR wrote:
Broken Balance wrote:"Van de makers van Bangbus nu..."
De FakeTaxi staat na afloop ook klaar, om je veilig thuis te brengen.
Hahaha :lol:

Ik bedoel, ik heb geen idee waar jullie het over hebben. :whistle:
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Bootfeestjes zijn zeker leuk, 2 weken geleden had je Shipwreck van Born2party (Uit je naad) in Amsterdam. Een stuk of 8 DJ's van Gearbox uitgenodigd en knallen maar.
B
Hardtraxxer
300 posts member since 2014
last seen Jan 2026
Ivey Jones wrote:Bootfeestjes zijn zeker leuk, 2 weken geleden had je Shipwreck van Born2party (Uit je naad) in Amsterdam. Een stuk of 8 DJ's van Gearbox uitgenodigd en knallen maar.
Dat was best dik :)
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Backfire wrote:
Ivey Jones wrote:Bootfeestjes zijn zeker leuk, 2 weken geleden had je Shipwreck van Born2party (Uit je naad) in Amsterdam. Een stuk of 8 DJ's van Gearbox uitgenodigd en knallen maar.
Dat was best dik :)
Alleen jammer dat de stoppen een paar keer door sloegen maar sfeer was ongekend
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Image

THE SHIP IS SINKING!

DE BEUKBOOT ZONDER BEUKERS IS ALS EEN SCHIP ZONDER MATROZEN. IMPOSSIBLE!

Ondanks onze verwachtingen, een sterke line-up met Jack of Sound, Sub Sonik en RE-MIND loopt de kaartverkoop niet zoals gewenst en zien we ons genoodzaakt maatregelen te nemen. Kosten besparen op de productie gaan wij niet doen, omdat we er gewoonweg een dik beukfeest van willen maken! Tot nu toe hebben we 25% van de kaarten verkocht en dat is echt te weinig. We moeten op z'n minst 70% halen om dit evenement door te laten gaan. Als we dit aantal aanstaande maandag NIET bereikt hebben, zal de eerste editie niet doorgaan op de geplande datum!

Dus, twijfel je al een tijdje of je een ticket zal kopen? Twijfel dan niet te lang meer, anders is het echt te laat! En heb jij al kaarten? Help ons dan mee om meer beukers te vinden. Tag die beukers die nog geen kaartje hebben!

Tickets - € 29,50: http://goo.gl/iQcDDp
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 hours ago
nog 45% van de kaarten binnen 6 dagen? ben er bang voor :oh:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Koen wrote:nog 45% van de kaarten binnen 6 dagen? ben er bang voor :oh:
Was niet van plan om er naartoe te gaan (Q-base en Tijdmachine achter elkaar is al zwaar genoeg voor de financiën) maar dat lijkt me inderdaad wel een héél moeilijke opdracht.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vooral met zo'n prijs voor die artiesten.
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Beetje rare advertising ook. "Het gaat misschien niet door, dus koop toch een ticket!". Niet heel wervend of zo.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Redman wrote:Beetje rare advertising ook. "Het gaat misschien niet door, dus koop toch een ticket!". Niet heel wervend of zo.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Redman wrote:Beetje rare advertising ook. "Het gaat misschien niet door, dus koop toch een ticket!". Niet heel wervend of zo.
Dit inderdaad. En met zo'n ticketprijs voor die namen wordt het sowieso moeilijk wat BB zegt. Wel jammer, dit soort concepten lijken mij wel vet, maar krijg je blijkbaar toch al gauw 'hoge' ticketprijzen om de kosten te dekken.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Maar wel top dat de zo open zijn. Zou het vervelender vinden als je erachter komt dat je feest uit het niets geannuleerd is.
Bovendien klinkt 45% veel maar het is een boot feest, lijkt me dat dit om tientallen gaat en niet honderdtal. Die kan je nu zoals aangegeven in het bericht proberen over de streep te trekken.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
RTM93 wrote:Maar wel top dat de zo open zijn. Zou het vervelender vinden als je erachter komt dat je feest uit het niets geannuleerd is.
Bovendien klinkt 45% veel maar het is een boot feest, lijkt me dat dit om tientallen gaat en niet honderdtal. Die kan je nu zoals aangegeven in het bericht proberen over de streep te trekken.
Zo had ik het nog niet bekeken, helemaal mee eens! Zit zelf dat weekend in Hamburg, maar had me anders wel tof geleken :)

Spreekt wel voor die organisatie dat ze gewoon open kaart spelen. Komen goed over!