Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 16:14 
 
Hardtraxxer

http://www.gebouw-t.nl/agenda/2011/t-raw

Ik zag nog geen topic, ook niet via de search, alhoewel dat niet echt heel goed werkt op mn telefoon voor mijn gevoel. Dus als er al wel dit topic is: sorry en dan mag deze dicht.

Maar goed, ik hoorde het via een vriend die daar moet werken morgenavond en op zich lijkt het me wel lachen om te gaan. Ik heb nog nergens kunnen vinden tot hoe laat het duurt. Ik zal het vanavond vragen aan die vriend, want hij weet vast tot hoe laat hij moet werken.

T-RAW: NOSFERATU E.V.A. Zaterdag 01 oktober 2011

Let op: voor dit evenement geldt een minimumleeftijd van 16 jaar

Zaterdag 1 oktober vindt de 1e editie plaats van T-raw. Na een lange afwezigheid is hardcore daarmee terug in Bergen op Zoom. Het is inmiddels immers alweer 5 jaar geleden dat de laatste Bergse editie van Bassrulers plaatsvond.

T-Raw brengt in de grote zaal vooral mainstream hardcore, terwijl de tweede area in het teken staat van ‘Echte Oldschool’. De line-up wordt aangevoerd door Nosferatu, die met zijn indrukwekkende staat van dienst verder uiteraard geen introductie nodig heeft.

Daarnaast reist ook Trypsin af naar West-Brabant. Deze talentvolle upcoming dj veroverde afgelopen tijd steeds meer plekjes op festivals als Intents, Last World en ook Bassrulers Outdoor. Op laatstgenoemd festival draaide hij back2back met dj The X-Clusive, die na een sabbatical weer helemaal terug is, zowel in de studio als achter de wheels of steel.

Beide mannen produceerden al eerder het Bassrulers Outdoor anthem en sinds kort is ook hun nieuwe track “Somewhere I Belong” af. Om alvast in de stemming te komen voor T-Raw, is deze via de volgende link gratis te downloaden: http://www.facebook.com/pages/X-clusive ... 6102377088? sk=app_178091127385

De line-up wordt verder aangevuld door dj B!zar en Agitator, terwijl MC O-boy de vocale support verzorgt. In de ‘Echte Oldschool’ area zullen dj XS en Zero-Trace hun opwachting maken.

Nog even de complete line-up op een rijtje:

Main:
Nosferatu
Trypsin
The X-Clusive
B!zar
Agitator
MC O-Boy

Echte Oldschool:
XS
Zero-Trace

Bestel ticket Datum Aanvang Ticketprijs

Za 01 okt 2011 23:00 uur € 11,-CJP/RPP: € 10,-Avondkassa: € 13,-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 16:16 
 
Hardtraxxer

Behalve dus dat een vriend van me moet werken daar gaat er niemand uit mn party groep.
Wie gaat er wel?
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten