Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 58 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Sunboom wrote:Feit is dat mensen die wat minder met hardstyle hebben, maar het wel 'een beetje' leuk vinden, vooral voor de melodietjes en breaks gaan en het liefst zo min mogelijk lange opbouw willen hebben. Een radio edit mist die lange opbouw.

Ik erger me ook kapot aan een liveset die ik ooit eens gehoord heb van The Prophet, waarin hij ook alleen maar climax na climax deed (weet niet of hij vaker zo draait?). Dat trekt zeker wel non-liefhebbers aan.
Ja dat is Prophet zijn style tegenwoordig, puur promo's van Scantraxx, Play/Pauze mixstyle, snel ingemixed.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Sunboom wrote:Feit is dat mensen die wat minder met hardstyle hebben, maar het wel 'een beetje' leuk vinden, vooral voor de melodietjes en breaks gaan en het liefst zo min mogelijk lange opbouw willen hebben. Een radio edit mist die lange opbouw.

Ik erger me ook kapot aan een liveset die ik ooit eens gehoord heb van The Prophet, waarin hij ook alleen maar climax na climax deed (weet niet of hij vaker zo draait?). Dat trekt zeker wel non-liefhebbers aan.
De eerste en laatste minuut van een Pitcher-track kan je net zo goed weglaten. Als ik op m`n IPod een lekker hardstyle-nummertje wil opzetten hoef echt niet naar zo'n ellendig lange intro te luisteren. Mid-intro, break, climax en de helft van de outro zijn genoeg en geven mij precies hetzelfde effect. Zeker als je het nummer al kent...
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
jeej op hardstyle .com :D

heb maar liefst 10 seconden om hem gelijk te leggen en er in te knallen anders is het niet mooi meer als ik bij 0:25 de bass overgooi :D

edit

en dan praat ik over another day hea
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
Dat die Radio edit meteen bij de intro begint vind ik niet zo erg, ik knip zelf best vaak nummers om ze te kunnen luisteren op m'n mp3 speler zonder door te moeten spoelen.

Het is inderdaad aantrekkelijker voor de mensen die iets minder van hardstyle houden dat een liedje meteen bij de break begint, ik zie best vaak dat mensen gewoon de intro overslaan van een nummer, meteen naar de break doorspoelen, slechte zaak.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Blijft superspul! Zeker kopen die handel.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
@ Dance-Tunes nu. Koop hem daar.
S
(L)
S
Hardtraxx Newbie
34 posts member since 2016
last seen Jun 2016
stefaneke wrote:(L)
Goeie bump van een thread waar 7 jaar geleden op gepost was.
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
The Pitcher kan het dus nog wel, zoveel beter dan al die pingpongzooi. Hoop dat hij zo doorgaat :D
K
Hardtraxxer
331 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
Fothermucker wrote:The Pitcher kan het dus nog wel, zoveel beter dan al die pingpongzooi. Hoop dat hij zo doorgaat :D
xd
S
Hardtraxx Newbie
34 posts member since 2016
last seen Jun 2016
Fothermucker wrote:The Pitcher kan het dus nog wel, zoveel beter dan al die pingpongzooi. Hoop dat hij zo doorgaat :D
Ben je toevallig dronken?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Jezus, dit doet me echt ontzettend denken aan zijn oude werk! Gaat 'ie dan toch weer deze kant op? :D
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Joey wrote:Jezus, dit doet me echt ontzettend denken aan zijn oude werk! Gaat 'ie dan toch weer deze kant op? :D
Lijkt het wel op! Ben benieuwd naar HQ!
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Nice :loving: Weer een beetje die 2009 stijl, deze kant mag hij wel op blijven gaan van mij
Hardtraxx Elite
2974 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
ik vind het niks.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
:lol:
K
Heerlijk dit :lol: #tedomomteschijten
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Jeetje jongens het is Maandag hoor, als het goed is ben je nuchter :lol:

Neemt niet weg dat ik zijn oude stijl zeer waardeer. :thumbsup:

New World, Underwater, Titan, karma, Control. Sleeping :worship:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Dikke plaat! Die melo is wel gejat ergens van trouwens of ergens van afgeleid
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 7 hours ago
TiMOTHYb wrote:Dikke plaat! Die melo is wel gejat ergens van trouwens of ergens van afgeleid
Ik kan me vaag een melodie van een paar jaar terug herinneren die hier precies op leek maar kom ff niet op de naam.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Nu je het zegt inderdaad... Was dat geen plaat van Scope?
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
BuzzLightyear wrote:Nu je het zegt inderdaad... Was dat geen plaat van Scope?
Klopt. Dat was geen plaat van Scope.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
:lol: