Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 11:53 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: The Pitcher

Track(s): Another Day In My Life (Jack of Sound Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pirates of caribean achtige praktijken hiero. Benieuwd naar hq
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

wacht nog even met mijn oordeel.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:10 
 

Deze vond ik zo gruwelijk op Intents!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kan hier vrij weinig uit op maken, maar als er zo'n heerlijke JoS feeling in zit, komt dat vast wel goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is het al bevestigd dat dit een remix is ?

Want live hoorde ik als ik me niet vergis geen overeenkomsten. ( buiten de vocals)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 16:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Is het al bevestigd dat dit een remix is ?

Want live hoorde ik als ik me niet vergis geen overeenkomsten. ( buiten de vocals)

Op z'n Facebook:
Citaat:
I remixed The Pitcher - Another Day In My Life, with the lovely vocals by Nikkita !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Is het al bevestigd dat dit een remix is ?

Want live hoorde ik als ik me niet vergis geen overeenkomsten. ( buiten de vocals)

Dat idee had ik ook inderdaad, maar Jack of Sound heeft het inderdaad al een keer gemeld op Twitter. Ik vind het een lekkere track, met de typische JoS sound erin, niks mis mee dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt niet slecht! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 22:35 
 

http://www65.zippyshare.com/v/23784783/file.html
@ 31:00 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2012 23:46 
 

Hunt schreef:
Vincent_ schreef:
Is het al bevestigd dat dit een remix is ?

Want live hoorde ik als ik me niet vergis geen overeenkomsten. ( buiten de vocals)

Dat idee had ik ook inderdaad, maar Jack of Sound heeft het inderdaad al een keer gemeld op Twitter. Ik vind het een lekkere track, met de typische JoS sound erin, niks mis mee dus.


Dit, en ik sprak'm toevallig over deze plaat in de The Sting in Tilburg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:24 
 
Hardtraxx Addict

Jack of sound die een mainstream plaatje van The Pitcher remixt, en hoe!
Die midintro is heerlijk, en de melodie in de climax is ook zeker geslaagd.
Ik ben benieuwd naar hq :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy Shit! Klinkt echt supervet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt heerlijk die melodie. Wat heb ik hiervan genoten op Defqon. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 20:50 
 
Artiest

Erg fijne plaat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 00:59 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker plaatje hoor.. Deed het goed live :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Vanaf 31:11. Wat een vette track. :worship: Epische melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yeahh hij heeft 't 'm weer geflikt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 10:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Yeahh hij heeft 't 'm weer geflikt :worship:


Dit. Zeer vet dat typerende stijltje dat nu verwerkt is in deze track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 10:53 
 
Hardtraxx Veteran

Vet nummer! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

Jack Of Sound weet mij keer op keer te verbazen :worship:
Weer een fantastische melodie en sfeer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 12:22 
 
Hardtraxxer

Tering wat een plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een heerlijke remix zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 00:30 
 
Hardtraxx Addict

Het origineel is echt een waanzinnig goede, typisch, Pollen track. Maar hier kan ik echt niks uit op maken. Even op HQ wachten, want de interesse is er zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Het origineel is echt een waanzinnig goede, typisch, Pollen track. Maar hier kan ik echt niks uit op maken. Even op HQ wachten, want de interesse is er zeker.

Dit is pretty HQ vrind... Wat heb je nog meer nodig dan?
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks