Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2009 22:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Ik vind ze alle2 niks .. Beter gewend van hem! Serenity FTW -°_
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2009 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen we straks nog langer wachten op de FUS releases.. Beter doen ze dan een sub erbij. :)
I Just Can't Stop blijft wel hét nummer van Pollen. Van deze release vind ik Strange Love het vetst.. Echt een origineel geluid :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb al eerder deze discussie gevoerd, maar 2e sublabel gaat echt niks sneller maken. Het kost ze wss alleen maar meer tijd om een 2e sublabel op te zetten en daar een release uit te brengen dan er nog een fusion plaat tussen te stoppen. De fusion releases komen de laatste tijd nog vrij vlot achter elkaar ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Dit wordt mss een fusion release. In zowel Pitcher als Dozer top 10 staan alle pitcher en dozer tracks als 'Fusion Records'. Ook zei er iemand op GHF dat er veranderingen zouden komen. Mss Pollen, Zany & NCs op fusion, de nieuwelingen op SPK?

Dan word de wachtrij al helemaal ellelang, ik zou er zelf in ieder geval niet op rekenen..

Maar het zou kunnen, en dat dan B-Front met Frequencerz en Toneshiferz daar hun producties uit kunnen stallen..
Ik zou echter alleen niet weten hoe snel ze dan moeten gaan releasen, want alle 3 de producers gooien met grote regelmaat een plaatje naar buiten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als de wachtrij 2x zo lang wordt, maar items 2x zo snel worden afgehandeld, is er toch geen probleem? :) Fusion releaset redelijk veel vinyls de laatste tijd. Of mss lijkt het maar zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verplaatst naar Fusion eventueel ivm Twitterbericht The Pitcher..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2009 21:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

en dozer dan ook
en wat gebeurt er dan met Freq , TS
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2009 02:11 
 
Hardtraxxer

https://www.freaky.nl/cms/shopprodukt/3 ... 20Love.htm
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2009 02:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Another day in paradise? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2009 16:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dus dan is het toch waar dat ze naar fusion zijn gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2009 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Hardstyler-1994 schreef:
dus dan is het toch waar dat ze naar fusion zijn gegaan

Als The Pitcher dat op zijn Twitter aankondigt kun je daar redelijk van uit gaan ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2009 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe jullie nou aan Another Day in Paradise komen? Freaky zegt gewoon Another Day in My Life :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2009 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat stond er eerst, nu staat er idd in my life. miscommunicatie met the pitcher zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2009 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Another day in my life klinkt HEEERLIJK, Strange love vind ik maar niks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2009 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2009 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

5 November :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2009 03:26 
 
Hardtraxxer

Strange Love! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2009 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digitaal: 16-11-2009

http://www.junodownload.com/products/1491574-02.htm
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2009 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Radio edits :/... En die vinyl cover is ook afschuwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Radio edits :/... En die vinyl cover is ook afschuwelijk.


Radio edits voor de mensen die 'm thuis willen luisteren en de intro's saai vinden? Ik luister wel altijd de volledige tracks. Zonder hele intro mist er gewoon iets. Maar ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen 6+ min naar een nummer wil luisteren ;)

Vinyl cover vind ik ook wel meevallen opzich, maarja, da's een kwestie van smaak ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Sunboom schreef:
Radio edits :/... En die vinyl cover is ook afschuwelijk.


Radio edits voor de mensen die 'm thuis willen luisteren en de intro's saai vinden? Ik luister wel altijd de volledige tracks. Zonder hele intro mist er gewoon iets. Maar ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen 6+ min naar een nummer wil luisteren ;)

Vinyl cover vind ik ook wel meevallen opzich, maarja, da's een kwestie van smaak ;)

Ik heb precies wat jij hebt, zonder de hele intro + outro mist er iets. En ik snap je opzich wel, maar ik vind dat die mensen gewoon maar moeten wennen :D. Dit trekt alleen maar non-liefhebbers aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 22:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Michel is weer goed bezig! :thumbsup:
Strange Love kenden we natuurlijk al een tijdje (Decibel CD), en op die cd heb ik hem dan ook wel grijs gedraaid. Het blijft een mooi plaatje, maar het valt in het niet bij Another Day in my Life, vind ik dan.
Wat een heerlijke plaat is dat! Die vocals (Nikkita kan dr wat van, dat heeft ze ook al bij Abduction van Endymion laten horen), die hele opbouw, die hypnotiserende melodie die kicks! :loving: Dit is de reden dat ik van Hardstyle hou!
The Pitcher! :worship: Beste producer van het jaar, zou ik zeggen! En met deze plaat bewijst hij het maar weer eens. Als je dan ook nog eens naar zijn andere producties kijkt van het jaar (I Just Can't Stop, Serenity en de producties die hij voor Dozer heeft gemaakt). Ik vind hem zeker de beste producer van die jaar! Voor mij wordt hij op de hielen gevolgd door Wildstylez en al snel erna The R3bels en Zatox.

Anyway, Another Day in My Life, GE-WEL-DIG!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
PNXRMX schreef:
Sunboom schreef:
Radio edits :/... En die vinyl cover is ook afschuwelijk.


Radio edits voor de mensen die 'm thuis willen luisteren en de intro's saai vinden? Ik luister wel altijd de volledige tracks. Zonder hele intro mist er gewoon iets. Maar ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen 6+ min naar een nummer wil luisteren ;)

Vinyl cover vind ik ook wel meevallen opzich, maarja, da's een kwestie van smaak ;)

Ik heb precies wat jij hebt, zonder de hele intro + outro mist er iets. En ik snap je opzich wel, maar ik vind dat die mensen gewoon maar moeten wennen :D. Dit trekt alleen maar non-liefhebbers aan!


Een Radio-Edit trekt echt niet gelijk non-liefhebbers aan hoor. :/ Weet ook niet hoezo ze hem Radio-Edit noemen maar je zult deze ook echt niet op de radio gaan horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2009 00:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze release trekt sowieso weinig "non-liefhebbers" aan.
Strange Love... wow, wát een nummer. Je kan er van houden of niet maar je kan nauwelijks ontkennen dat dit een muzikaal meesterwerk is. Dat nummer zit vol van melodietjes en geluidjes... fantastisch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2009 01:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Feit is dat mensen die wat minder met hardstyle hebben, maar het wel 'een beetje' leuk vinden, vooral voor de melodietjes en breaks gaan en het liefst zo min mogelijk lange opbouw willen hebben. Een radio edit mist die lange opbouw.

Ik erger me ook kapot aan een liveset die ik ooit eens gehoord heb van The Prophet, waarin hij ook alleen maar climax na climax deed (weet niet of hij vaker zo draait?). Dat trekt zeker wel non-liefhebbers aan.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle