Artiest
37 posts member since 2016
last seen Dec 2020
Track(s): B-Front - Face The Truth (Vyral Remix)/The Pitcher - Strange Love (Vyral Remix)

Download: https://www.dropbox.com/sh/xxr3dncy18rn ... g794a?dl=0

Bron: Listen to Vyral - FREE REMIX PACK (Face The Truth/Strange Love) by DJ Vyral #np on #SoundCloud
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Vind ze allebei heel vet :)
Die eerste climax van Face The Truth :worship:

Gej kumt er wel Moos.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Ik heb echt niks met zulke kicks als in die face the truth remix, als er een andere kick onder was geweest zou ik het geweldig hebben gevonden.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Pandemonium wrote:Ik heb echt niks met zulke kicks als in die face the truth remix, als er een andere kick onder was geweest zou ik het geweldig hebben gevonden.
Ik vind t juist hele vette kicks :)
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
yannickvk wrote:
Pandemonium wrote:Ik heb echt niks met zulke kicks als in die face the truth remix, als er een andere kick onder was geweest zou ik het geweldig hebben gevonden.
Ik vind t juist hele vette kicks :)
Vind de kicks er ook prima bijpassen.
Gewaagd om precies deze 2 tracks te remixen, maar heel vet gedaan. Die van Strange Love vooral :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Vind de Strange Love remix echt heel erg gaaf! Face The Truth remix doet me ietsjes minder, maar is ook zeker niet verkeerd. Lekker bezig Moos! :worship:
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Ik moet dit thuis toch wel gaan luisteren. Ondanks dat vele Vyral echt wel zien zitten ben ik nog niet onder de indruk geweest. Eens een poging wagen
Artiest
37 posts member since 2016
last seen Dec 2020
Nuracore wrote:Ik moet dit thuis toch wel gaan luisteren. Ondanks dat vele Vyral echt wel zien zitten ben ik nog niet onder de indruk geweest. Eens een poging wagen
Ik hoop dat m'n nieuwe EP (13 maart releasedate) je wel bevalt :) Previews binnenkort online. Fijne avond