Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige kicks die hier weer om de oren vliegen (Die op 21:40 :D ), gecombineerd met de drive door de set. Ja, deze heeft al een paar keer opgestaan. Machtig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 18:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat moet dit ontiegelijk belachelijk vet zijn geweest :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het vetste wat ik tot op het heden heb meegemaakt op hardstyle festivals. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Heb na deze set drie uur lang een beetje energieloos op een plek gestaan, tering wat was dit dik (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitvoering is erg vet gedaan, niets dan kudos daarvoor, maar het gros van de tracks ligt me toch echt een stuk minder dan zijn oudere werk. Kicks zoals die in Level of The Baddest zijn echt gewoon ronduit slap...BPM ligt ook onnodig hoog trouwens, begint al op 158.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijk vette set, zit heel goed in elkaar! Echter vind ik sommige reactie hier echt zwaar overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
BPM ligt ook onnodig hoog trouwens, begint al op 158.

Merk je live niks van, als Minus Militia voor je eindigt rond de 200 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 23:05 
 

Smasher VIP :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Mijn god zeg... Wat the fuck is dit? Ik word echt omver geblazen xd Met open mond aan het luisteren

Jup, dit was ook mijn eerste reactie :worship: Ik ben het er echter mee eens dat er een aantal slappe kicks te vinden zijn in deze set, en ik doel dan vooral op Baddest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zojuist nogmaals geluisterd, wat een set :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 12:25 
 

MelvinFR schreef:
Echter vind ik sommige reacties hier echt zwaar overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
MelvinFR schreef:
Echter vind ik sommige reacties hier echt zwaar overdreven.


Mooi

(sommige) kicks van level and the baddest zijn idd zwak, maar gvd er zitten ook echte parels tussen, holy moly. Hopelijk hou ik nog wat geld over van mijn reis om naar qapital te kunnen gaan om dit mee te maken :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NEE :cry: Hebben ze hem van soundcloud afgehaald? Krijg hem nergens meer naar voren. Iemand die hem toevallig heeft gedownload en weer online wil gooien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robbin92 schreef:
NEE :cry: Hebben ze hem van soundcloud afgehaald? Krijg hem nergens meer naar voren. Iemand die hem toevallig heeft gedownload en weer online wil gooien?


Blijkt mee te vallen gelukkig haha, soundcloud was even aan het storen denk ik.
Wat een set :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniale vent (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet je nagaan als Delete de wat slappere edits weglaat (The Baddest, Fast Lane etc.) op Qapital en wat stevigere plaatjes daarvoor in de plaats zet. Absolute Terror, de nieuwe collab met Thera, de outro van Just Do It (wat een kicks..)
Hopen mag altijd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind die Fast Lane edit juist enorm vet, wat een drive :love:

Gaat ook nog geen seconde vervelen dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die Fast Lane edit vond ik misschien nog wel het vetst live, met die vocal er zo doorheen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt al tig keer geluisterd. De Formula, Syndrome & Smasher VIP edit zijn voor mij het vetst. Sommigen zijn een stuk minder (The Baddest/Level). Wel de vetste LIVE set die ik op mijn mobiel heb staan van de afgelopen tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook bijna elke dag wel een keer geluisterd. Ik vind Level juist het vetst. En Formula met die Punishment-screech er doorheen :worship:

Sowieso een van de vetste sets ooit. Oke, sommige edits overtreffen het origineel niet, maar gewoon het feit dat de set één grote edit/mashup is, met nummers die je normaal nooit hoort, maakt dit zo geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die hier een zippy van heeft? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Iemand die hier een zippy van heeft? :$


http://www46.zippyshare.com/v/W65v5mQ3/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Indyy schreef:
Iemand die hier een zippy van heeft? :$


http://www46.zippyshare.com/v/W65v5mQ3/file.html


Dankjewel! :D
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle