Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :surrender: :surrender: Geen woorden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 20:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helemaal loco gegaan op supremacy
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship:

Deze live-act is echt een aanwinst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
provehito schreef:

Spoontech delete > Theracords Delete > Delete VIP



Ik heb liever 30 minuten oude delete aka spoontech dan theracords of delete vip.
Die oude tracks, drive & kicks zijn imo beter dan de vip edits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had er toen op Supremacy meer van verwacht. Had een andere setting gedacht, vond de edits allemaal minder dan orginele
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit alweer met kippenvel. :$ Wat een set zeg! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 20:53 
 

Holyshit wat is dit tyfus vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De drive door deze set :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn god zeg... Wat the fuck is dit? Ik word echt omver geblazen xd Met open mond aan het luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 22:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:loving: :loving: . Baalde al heel erg dat ik dit had gemist en dat ik hem op Qapital ook niet zou horen. Wat vet. Iemand een zippy linkje voor me? Mijn soundcloud ripper doet het even niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is gewoon geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 00:36 
 
Hardtraxx Veteran

Vind niet alle edits even leuk, maar vond het (vooral live) een dik setje :). Heel vet om te zien hoeveel werk hierin is gestoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 02:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zit zo vet in elkaar. Live was dit echt super dik! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is pas een flinke drive in een set :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 14:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dit moet flink hard zijn gegaan :oh: jammer dat ik er niet bij was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 15:09 
 

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

holy shit! Wat dik dit :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 15:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

...de MC... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gvd zeg..... wat een fucking bazenset. Gewoon zoveel respect dat hij niet een standaard live act doet en gewoon toch iets nieuws bij elke track doet. Zoooo zooooo geniaal dit :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 17:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, dit is best wel lekker ja :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hem eens aandachtig geluisterd, en vind hem echt nog vetter dan ik had verwacht. Wat heb ik nu al een zin aan Qapital zeg :love:

Ben wel benieuwd hoeveel nieuwe VIP edits er dan weer in zitten, een VIP versie van The World is Yours of Absolute Terror lijkt me wel wat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
...de MC... :x

Die is wel een beetje tenenkrommend ja. Begint me steeds meer op te vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha ja echt he, enorm lompe herrie

"spread your wings, fly with me"

wtf dude :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me wel lastig om hierbij te MC'en, als je geen een nummer kent.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle