Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 42 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxxer
227 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Tijd: 23:00 - 5:00
Datum: 4 December
Tickets: https://www.lucky.nl/event/focus-presents/#tickets

Image

Zelf is mijn combiticket allang binnen, dus zal er gewoon weer rondlopen ^^
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
Verwacht het bij warface ook kneiterdruk. Meer fan van Focus inderdaad
K
Zeer matige line-up.. Helaas teveel van hetzelfde! Niet aanwezig
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Partyraiser out of nowhere :P Enige verrassende naam en meteen een reden om ver uit de buurt te blijven van dit feest.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Rickzel wrote:Partyraiser
(L)
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
FOCUS was altijd gaaf door de set van 2 uur, maar sinds dat vorig jaar geschrapt blijft er van dit feest ook niet heel veel bijzonders over.
K
Svennn wrote:FOCUS was altijd gaaf
Inderdaad :/ Met de concepten van tegenwoordig is het niet meer de moeite waard :thumbdown:
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
Vind zelf de lineup wel prima om heen te gaan. Kameraden vinden partyraiser helaas wel leuk dus dat uurtje moet ik even overleven :(
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Snap niet zo wat er mis is met PR.. Of de hype om hem niet te mogen. Iemand die dit nader kan toe lichten?
702 posts member since 2010
last seen Jan 2018
RTM93 wrote:Snap niet zo wat er mis is met PR.. Of de hype om hem niet te mogen. Iemand die dit nader kan toe lichten?
Is te snel voor militanten :P
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
RTM93 wrote:Snap niet zo wat er mis is met PR.. Of de hype om hem niet te mogen. Iemand die dit nader kan toe lichten?
Verpaupering van de hardcore, zowel in diversiteit als kwaliteit.
Beetje hetzelfde wat er in de hardstyle aan de hardere kant aan de hand is, maar daar wordt er al langzaam ingezien dat het een keer genoeg is geweest met de standaard kick/screech formule. Bij de uptempo is dit nog lang niet in zicht. Verder is fatsoenlijke mainstream hardcore amper tot niet meer te vinden, het is óf de slappe hap van de TiH bende óf het lopendebandwerk van de uptempo. Gewoon echt ontzettend jammer. Mede daardoor heeft de mainstream hardcore naar mijn mening een absoluut dieptepunt bereikt dit jaar, wat ik me eerlijk gezegd niet voor had kunnen stellen na het afgelopen jaar.
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
was te verwachten deze timetable, alsnog prima! Lekker laatste uur knallen met Partyraiser

22:00 - 23:00 Malua
23:00 - 00:00 Shellshock
00:00 - 01:00 Jason Payne
01:00 - 02:00 Requiem
02:00 - 03:00 Frequencerz
03:00 - 04:00 Titan
04:00 - 05:00 Partyraiser
Z
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Dec 2015
Altijd een zwak voor een neger in een blanke scène.

Misschien bij de Frequencerz even kijken en blijven hangen tot het eind als het een beetje gezellig is.
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Heb er ook zin in :) , maar hoop er juist bij Shellshock al te zijn, kijken wat voor set ze neerzetten.
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
Hoelaat we er zijn is altijd een raadsel maar meestal gewoon tot sluit aanwezig :beer:
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
Was m'n eerste keer in Lucky, maar prima locatie! Feest was geweldig en er werd snoeihard gedraaid. Feest was uitverkocht en druk maar niet TE druk dus heb,boven verwachting, een heerlijke avond/nacht gehad.

Overigens vertelde een vriend van me dat er iemand zo waus als een kanon was en van het balkon op de dansvloer was gesprongen xd Kan iemand dit bevestigen?
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Jeroen23 wrote:Was m'n eerste keer in Lucky, maar prima locatie! Feest was geweldig en er werd snoeihard gedraaid. Feest was uitverkocht en druk maar niet TE druk dus heb,boven verwachting, een heerlijke avond/nacht gehad.

Overigens vertelde een vriend van me dat er iemand zo waus als een kanon was en van het balkon op de dansvloer was gesprongen xd Kan iemand dit bevestigen?
Ja, is inderdaad gebeurd. Wat een idioot. xd
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Ik heb nog nooit zoveel mensen met mondkapjes op een feestje gezien als hier. Wow.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Blear wrote:Ik heb nog nooit zoveel mensen met mondkapjes op een feestje gezien als hier. Wow.
Hart gaan
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
(L)
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Leuk feestje gehad, area 2 & 3 ook af en toe bezocht en dat viel ook niet tegen. Leuke opkomst van Titan inderdaad, + vond dat ze de aankleding sowieso erg goed voor mekaar hadden met canvas panelen, schermen e.d. in alle areas. Ook ff genietmomentje toen Requiem, die verder geen speciale set draaide, afsloot met Soundwaves :thumbsup: .
Blear wrote:Ik heb nog nooit zoveel mensen met mondkapjes op een feestje gezien als hier. Wow.
Haha ja, dat waren er veel xd . Gelukkig waren er ook nog mensen die de eer van Spoontech hoog hielden :) .
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Awethority wrote:Leuk feestje gehad, area 2 & 3 ook af en toe bezocht en dat viel ook niet tegen. Leuke opkomst van Titan inderdaad, + vond dat ze de aankleding sowieso erg goed voor mekaar hadden met canvas panelen, schermen e.d. in alle areas. Ook ff genietmomentje toen Requiem, die verder geen speciale set draaide, afsloot met Soundwaves :thumbsup: .
Haha ja, dat waren er veel xd . Gelukkig waren er ook nog mensen die de eer van Spoontech hoog hielden :) .
Zeker, daarnaast smaakte het bier zoals vanouds iets te goed :$ :lol:
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
Blear wrote:
Awethority wrote:Leuk feestje gehad, area 2 & 3 ook af en toe bezocht en dat viel ook niet tegen. Leuke opkomst van Titan inderdaad, + vond dat ze de aankleding sowieso erg goed voor mekaar hadden met canvas panelen, schermen e.d. in alle areas. Ook ff genietmomentje toen Requiem, die verder geen speciale set draaide, afsloot met Soundwaves :thumbsup: .
Zeker, daarnaast smaakte het bier zoals vanouds iets te goed :$ :lol:
ging er lekker in inderdaad :beer: