Leuk feestje gehad, area 2 & 3 ook af en toe bezocht en dat viel ook niet tegen. Leuke opkomst van Titan inderdaad, + vond dat ze de aankleding sowieso erg goed voor mekaar hadden met canvas panelen, schermen e.d. in alle areas. Ook ff genietmomentje toen Requiem, die verder geen speciale set draaide, afsloot met Soundwaves

.
Blear schreef:
Ik heb nog nooit zoveel mensen met mondkapjes op een feestje gezien als hier. Wow.
Haha ja, dat waren er veel

. Gelukkig waren er ook nog mensen die de eer van Spoontech hoog hielden

.