Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Locatie: Lucky, Rijssen
Tijd: 23:00 - 5:00
Datum: 4 December
Tickets: https://www.lucky.nl/event/focus-presents/#tickets



Afbeelding

Zelf is mijn combiticket allang binnen, dus zal er gewoon weer rondlopen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 09:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verwacht het bij warface ook kneiterdruk. Meer fan van Focus inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 09:27 
 

Zeer matige line-up.. Helaas teveel van hetzelfde! Niet aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partyraiser out of nowhere :P Enige verrassende naam en meteen een reden om ver uit de buurt te blijven van dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Partyraiser

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 13:06 
 
Hardtraxxer

FOCUS was altijd gaaf door de set van 2 uur, maar sinds dat vorig jaar geschrapt blijft er van dit feest ook niet heel veel bijzonders over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 13:12 
 

Svennn schreef:
FOCUS was altijd gaaf


Inderdaad :/ Met de concepten van tegenwoordig is het niet meer de moeite waard :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind zelf de lineup wel prima om heen te gaan. Kameraden vinden partyraiser helaas wel leuk dus dat uurtje moet ik even overleven :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

Snap niet zo wat er mis is met PR.. Of de hype om hem niet te mogen. Iemand die dit nader kan toe lichten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Snap niet zo wat er mis is met PR.. Of de hype om hem niet te mogen. Iemand die dit nader kan toe lichten?

Is te snel voor militanten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Snap niet zo wat er mis is met PR.. Of de hype om hem niet te mogen. Iemand die dit nader kan toe lichten?

Verpaupering van de hardcore, zowel in diversiteit als kwaliteit.
Beetje hetzelfde wat er in de hardstyle aan de hardere kant aan de hand is, maar daar wordt er al langzaam ingezien dat het een keer genoeg is geweest met de standaard kick/screech formule. Bij de uptempo is dit nog lang niet in zicht. Verder is fatsoenlijke mainstream hardcore amper tot niet meer te vinden, het is óf de slappe hap van de TiH bende óf het lopendebandwerk van de uptempo. Gewoon echt ontzettend jammer. Mede daardoor heeft de mainstream hardcore naar mijn mening een absoluut dieptepunt bereikt dit jaar, wat ik me eerlijk gezegd niet voor had kunnen stellen na het afgelopen jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

was te verwachten deze timetable, alsnog prima! Lekker laatste uur knallen met Partyraiser

22:00 - 23:00 Malua
23:00 - 00:00 Shellshock
00:00 - 01:00 Jason Payne
01:00 - 02:00 Requiem
02:00 - 03:00 Frequencerz
03:00 - 04:00 Titan
04:00 - 05:00 Partyraiser
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 08:55 
 
Hardtraxxer

Altijd een zwak voor een neger in een blanke scène.

Misschien bij de Frequencerz even kijken en blijven hangen tot het eind als het een beetje gezellig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb er ook zin in :) , maar hoop er juist bij Shellshock al te zijn, kijken wat voor set ze neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 13:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoelaat we er zijn is altijd een raadsel maar meestal gewoon tot sluit aanwezig :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 01:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was m'n eerste keer in Lucky, maar prima locatie! Feest was geweldig en er werd snoeihard gedraaid. Feest was uitverkocht en druk maar niet TE druk dus heb,boven verwachting, een heerlijke avond/nacht gehad.

Overigens vertelde een vriend van me dat er iemand zo waus als een kanon was en van het balkon op de dansvloer was gesprongen xd Kan iemand dit bevestigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 09:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
Was m'n eerste keer in Lucky, maar prima locatie! Feest was geweldig en er werd snoeihard gedraaid. Feest was uitverkocht en druk maar niet TE druk dus heb,boven verwachting, een heerlijke avond/nacht gehad.

Overigens vertelde een vriend van me dat er iemand zo waus als een kanon was en van het balkon op de dansvloer was gesprongen xd Kan iemand dit bevestigen?


Ja, is inderdaad gebeurd. Wat een idioot. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb nog nooit zoveel mensen met mondkapjes op een feestje gezien als hier. Wow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Ik heb nog nooit zoveel mensen met mondkapjes op een feestje gezien als hier. Wow.


Hart gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad, area 2 & 3 ook af en toe bezocht en dat viel ook niet tegen. Leuke opkomst van Titan inderdaad, + vond dat ze de aankleding sowieso erg goed voor mekaar hadden met canvas panelen, schermen e.d. in alle areas. Ook ff genietmomentje toen Requiem, die verder geen speciale set draaide, afsloot met Soundwaves :thumbsup: .

Blear schreef:
Ik heb nog nooit zoveel mensen met mondkapjes op een feestje gezien als hier. Wow.


Haha ja, dat waren er veel xd . Gelukkig waren er ook nog mensen die de eer van Spoontech hoog hielden :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 00:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Leuk feestje gehad, area 2 & 3 ook af en toe bezocht en dat viel ook niet tegen. Leuke opkomst van Titan inderdaad, + vond dat ze de aankleding sowieso erg goed voor mekaar hadden met canvas panelen, schermen e.d. in alle areas. Ook ff genietmomentje toen Requiem, die verder geen speciale set draaide, afsloot met Soundwaves :thumbsup: .

Blear schreef:
Ik heb nog nooit zoveel mensen met mondkapjes op een feestje gezien als hier. Wow.


Haha ja, dat waren er veel xd . Gelukkig waren er ook nog mensen die de eer van Spoontech hoog hielden :) .


Zeker, daarnaast smaakte het bier zoals vanouds iets te goed :$ :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2015 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Awethority schreef:
Leuk feestje gehad, area 2 & 3 ook af en toe bezocht en dat viel ook niet tegen. Leuke opkomst van Titan inderdaad, + vond dat ze de aankleding sowieso erg goed voor mekaar hadden met canvas panelen, schermen e.d. in alle areas. Ook ff genietmomentje toen Requiem, die verder geen speciale set draaide, afsloot met Soundwaves :thumbsup: .

Blear schreef:
Ik heb nog nooit zoveel mensen met mondkapjes op een feestje gezien als hier. Wow.


Haha ja, dat waren er veel xd . Gelukkig waren er ook nog mensen die de eer van Spoontech hoog hielden :) .


Zeker, daarnaast smaakte het bier zoals vanouds iets te goed :$ :lol:

ging er lekker in inderdaad :beer:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten