Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Titan

Track(s): The One Who Knocks

Sample/video:



Bron:

I'm really excited to present to you the first preview track of my upcoming album "Demolition of Silence".
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Breaking Bad :woot: Super vette vocals! Kicks klinken niet zo heel bijzonder, rest is wel leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wauw, klinkt echt ontzettend vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben zelf juist niet zo kapot van de vocals, vooral omdat ze ook in Angerfist - Knock Knock zitten dus hoor ze de laatste tijd te veel

Over de track, de kicks staan zo hard dat de melodie volledig naar achter wordt gedrukt, zonde.

Algemene mening: Wel oke, zal het live erg goed doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 22:09 
 
Hardtraxxer

Ontzettend hoog beukgehalte dit!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit kan wel eens een heel interessant album worden. Deze klinkt vet en ook het LQ filmpje van die TBA klonk zeker niet verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 22:14 
 
Hardtraxx Elite

Wat een bazen track, Titan is zo baas bezig de laatste tijd. Ook verheug ik me ontzettend op zijn album :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 22:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind er helaas weinig aan. Kicks missen een hoop kracht en de vocals hebben niet het opzwepende effect wat ik in dit soort platen graag zou zien. Desalniettemin benieuwd naar de andere platen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de kicks wel oké. Ben niet weg van de mid, maar vind met name de sfeer in de break vet. Rest van de plaat is prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje! Lekkere drive, kicks hadden wel wat meer kracht mogen hebben, maar gaat live wel lekker denk ik! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 23:44 
 
Hardtraxxer

Erg vette track, maar na de 40 seconden vind ik 'm wel minder...
Kan deze ook niet echt voor mij halen op Craft
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 00:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vette plaat maar heeft net als alle andere Titan platen (Op Nightmare en Strength & Fury na, maar die zijn van Zany) niet echt de harde kicks die er bij zouden passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 00:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DolleTraktor schreef:
Kan deze ook niet echt voor mij halen op Craft


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 09:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk hoe die melodie overgaat in dat eentonige deuntje :love: geeft ook een dikke portie drive mee :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 10:36 
 
Hardtraxx Addict

Zenda schreef:
Vind er helaas weinig aan. Kicks missen een hoop kracht en de vocals hebben niet het opzwepende effect wat ik in dit soort platen graag zou zien. Desalniettemin benieuwd naar de andere platen :)

Dit! Vind de melo en deuntjes wel vet, maar vooral de kick had inderdaad wat meer kracht mogen hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro vind ik beetje leeg. Vocalen wel vet. Voor de rest een beetje een simpel plaatje. :$ Ik hoop niet dat dit bedoelt is als 1 van de betere tracks op het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 14:21 
 
Hardtraxxer

Deze doet me dan echt helemaal niks, kicks zijn slap en de vocals zijn saai. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doet mij niet veel :/

Edit: Na deze nog een keer te luisteren met wat harder geluid bevalt die al beter, maar ben er nog steeds niet helemaal weg van.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks