net dit hele topic gelezen, ik wist niet dat ie bestond. Ik dacht dat er iemand admin rechten had gekregen om reviews te schrijven... weet niet wie het was, maar is die persoon nu een gewone admin of is die weer een normale gebruiker? zou raar zijn als die persoon nog steeds de admin status heeft zonder zelf reviews eruit te gooien... (er was toendertijd een contest achtig iets)
Dat er iemand admin rechten had gekregen, daar weet ik zelf niks van. Ik weet wel dat ik toendertijd de rechten en toestemming had gekregen om reviews te kunnen posten. En er was inderdaad ook een contest, echter is die op niets uitgelopen (ondanks dat er wel gewoon een "winnaar" was), maar dat kwam omdat ik daar persoonlijk mee bezig was en ik heb dat toen eigenlijk gewoon keihard laten vallen omdat ik (aanzienlijke) problemen had in de relationele sfeer. Hierna ook nooit weer verder opgepakt, en ja dat is mijn fout, helaas. Misschien dat we dit ooit nog een keer in de nabije toekomst zullen proberen op te pakken, maar dat moet dan wel betekenen dat alle partijen meewerken (Jordy, die moet toestemming geven, de reviewer die moet nog willen of er moet een andere komen en uiteraard moeten de leden hier ook iets voor voelen).
Hele verhaal weer, maar goed, ik probeer maar even duidelijk te zijn in het geheel.