Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Kwalitatief is dit gewoon wel sterk ja. Maar ik betwijfel of sander in de gelegenheid is om dat te beoordelen.
S
TiMOTHYb wrote:Kwalitatief is dit gewoon wel sterk ja. Maar ik betwijfel of sander in de gelegenheid is om dat te beoordelen.
Ja ik ben in staat om dat te beoordelen, maar als een track kwalitatief goed is wil niet zeggen dat die ook meteen de 'wow' factor heeft. Vandaar de vraag wat hij hier dan zo ziek aan vind.
En dat ik niet heel diep op de technische aspecten van een track wil ingaan wil niet zeggen dat ik niet kan horen of iets kwalitatief goed is, maar het liefst besteed ik daar bij het luisteren van muziek zo weinig mogelijk aandacht aan. Tevreden met antwoord zo?
Donateur
last seen Aug 2024
Wow-factor is iets anders dan 'dit klinkt nergens naar'. Wat jij dus in eerste instantie wel een degelijk standpunt vond.. Tevens ben je hier negatief terwijl je hier bijvoorbeeld zeer positief bent. Terwijl deze plaat toch echt kwalitatief 10x beter in elkaar steekt (en is afgewerkt). Dat schept nogal een vaag beeld, vandaar dat ik vroeg hoe dat zat. Ben trouwens zeer te spreken over je antwoord, goed gedaan!
S
TiMOTHYb wrote:Wow-factor is iets anders dan 'dit klinkt nergens naar'. Wat jij dus in eerste instantie wel een degelijk standpunt vond.. Tevens ben je hier negatief terwijl je hier bijvoorbeeld zeer positief bent. Terwijl deze plaat toch echt kwalitatief 10x beter in elkaar steekt (en is afgewerkt). Dat schept nogal een vaag beeld, vandaar dat ik vroeg hoe dat zat. Ben trouwens zeer te spreken over je antwoord, goed gedaan!
Ja die plaat pakt we gewoon meer dan deze, kwestie van gevoel die ik bij een plaat heb.
En fijn om te horen dat je tevreden bent met het andwoord :)

Edit: nee ik vond dat geen degelijk standpunt. Het ging me echt op de post van Vertigo en niet die van kaasstaaf.
Donateur
last seen Aug 2024
Oké, maar ziek klinken doet het dus best wel!
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
sandervanbruggen wrote:
TiMOTHYb wrote:Kwalitatief is dit gewoon wel sterk ja. Maar ik betwijfel of sander in de gelegenheid is om dat te beoordelen.
Ja ik ben in staat om dat te beoordelen, maar als een track kwalitatief goed is wil niet zeggen dat die ook meteen de 'wow' factor heeft. Vandaar de vraag wat hij hier dan zo ziek aan vind.
En dat ik niet heel diep op de technische aspecten van een track wil ingaan wil niet zeggen dat ik niet kan horen of iets kwalitatief goed is, maar het liefst besteed ik daar bij het luisteren van muziek zo weinig mogelijk aandacht aan. Tevreden met antwoord zo?
Waar komt die wow-factor vandaan opeens? Die andere gast zegt zoiets van, ik hoop audiotricz want het klinkt kut... alsin: dit kan toch geen Wildstylez zijn?! Dus dat wilde ik ff rechtzetten
S
Het ging me alleen maar om dit zinnetje: 'dit klinkt echt ****** ziek!'
Ik vroeg me af waar je dan zoiets had van wow ' dit klinkt echt ****** ziek!'. Ik gebruik namelijk zelf het het woord 'ziek' in de zin zoals jij het bedoeld alleen maar als ik iets echt enorm gaaf vind.
Hardtraxxer
333 posts member since 2009
last seen May 2023
Dit is trouwens sowieso Wildstylez.
Ik vind die nieuwe sound van hem ongeloofelijk vet, iig in dit nummer.

:thumbsup:
K
acidburn wrote:Dit is trouwens sowieso Wildstylez.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Ik vind die nieuwe sound van hem ongeloofelijk vet, iig in dit nummer.

:thumbsup:
Geen Audiotricz?
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Bron?
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Hoe weet jij dat nou weer? Ga niet zomaar dingen roepen :list:
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 7 hours ago
stop eens met slap lullen
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026