Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Wildstylez - Santiago

Bron: YouTube
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Max Enforcer zijn tekst op 0:36 kan trouwens zo weer gebruikt worden als hardstle vocal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan me niet voorstellen dat dat Wildy is :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 18:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik hoop het ook niet :cry: trekt me totaal niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 18:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Klinkt wel als een nieuwe wildstylez ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laud schreef:
Kan me niet voorstellen dat dat Wildy is :cry:

Vind de hele climax en kick ook totaal niet Wildy. Die sound voor de climax daarentegen weer wel(1:18).. en de hele intro wel eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk (hoop :cry:) eerder Audiotricz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylez & Audiotricz? Gokje. :P

Ik vind m vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 18:17 
 

Mitzinator schreef:
Wildstylez & Audiotricz? Gokje. :P

Ik vind hem niet leuk :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iets lagere bpm ook lijkt wel. Ik vermoed ook Wildstylez.
Wel even wennen dit stijltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 20:01 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt wel lekker hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk samenwerking, vermoed Wildstylez, hoop Audiotricz want het klinkt nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 04:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mysteryland Chilleehhh aldus Vilain.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 17:33 
 
Hardtraxxer

Vind t wel wat weghebben van Tremor
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 04:56 
 
Hardtraxx Addict

Laud schreef:
Ik denk (hoop :cry:) eerder Audiotricz.


Ik ook, klinkt totaal niet als Wildstylez, en ik hoop ook niet dat dit een plaat van hem is. Verfrissend, maar met die synth kan ik echt niks :( .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 23:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof dat hij aan het experimenteren is. Het is geen Push That Feeling.. maar vind hem wel geslaagd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 23:24 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind m wel lekker hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 23:27 
 
Hardtraxx Veteran

Nee dit vind ik dus echt helemaal niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 23:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere melodie, stukken beter dan z'n vorige producties ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben een grote fan van Wildy maar dit vind ik teleurstellend..
Het heeft voor mij geen feeling wat hij juist zo goed kan brengen met zijn tracks.
Lang niets uitgebracht en dan met dit komen.. :oh:
Hopelijk brengt zijn nwe album beters voort
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 00:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hou normaal niet zo van dit 'soort' hardstyle, maar ik vind deze wel erg lekker uitgewerkt :D
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 01:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Ben een grote fan van Wildy maar dit vind ik teleurstellend..
Het heeft voor mij geen feeling wat hij juist zo goed kan brengen met zijn tracks.
Lang niets uitgebracht en dan met dit komen.. :oh:
Hopelijk brengt zijn nwe album beters voort

+1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 10:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen dat ik dit veel beter vind dat die troep die HHZ tegenwoordig maakt. Ik ben best zeer benieuwd naar zijn album, hoop op een mix tussen dit soort nummer en mooie melodieuze nummers. Heb alle vertrouwen in dat album en ik denk dat het een mooi gevarieerd album wordt met kwaliteit hardstyle zo als we van hem gewend zijn. Zo lang die bagger van back to history en lights go out maar achterwege blijven.

De track zelf klinkt gewoon goed en vind hem best wel lekker voor in de auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij zei ook al dat hij naar de 145 bpm ging en dergelijke. Ik vind het wel een vette productie eigenlijk! Ik ben ook benieuwd of dit bij het grote publiek aan gaat slaan :).

edit: track mist eigenlijk een pitchkick voor mijn gevoel in de tweede climax. Bijzonder dat het ineens lijkt te missen.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks