Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 12:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kwalitatief is dit gewoon wel sterk ja. Maar ik betwijfel of sander in de gelegenheid is om dat te beoordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 13:42 
 

TiMOTHYb schreef:
Kwalitatief is dit gewoon wel sterk ja. Maar ik betwijfel of sander in de gelegenheid is om dat te beoordelen.

Ja ik ben in staat om dat te beoordelen, maar als een track kwalitatief goed is wil niet zeggen dat die ook meteen de 'wow' factor heeft. Vandaar de vraag wat hij hier dan zo ziek aan vind.
En dat ik niet heel diep op de technische aspecten van een track wil ingaan wil niet zeggen dat ik niet kan horen of iets kwalitatief goed is, maar het liefst besteed ik daar bij het luisteren van muziek zo weinig mogelijk aandacht aan. Tevreden met antwoord zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 13:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wow-factor is iets anders dan 'dit klinkt nergens naar'. Wat jij dus in eerste instantie wel een degelijk standpunt vond.. Tevens ben je hier negatief terwijl je hier bijvoorbeeld zeer positief bent. Terwijl deze plaat toch echt kwalitatief 10x beter in elkaar steekt (en is afgewerkt). Dat schept nogal een vaag beeld, vandaar dat ik vroeg hoe dat zat. Ben trouwens zeer te spreken over je antwoord, goed gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 13:59 
 

TiMOTHYb schreef:
Wow-factor is iets anders dan 'dit klinkt nergens naar'. Wat jij dus in eerste instantie wel een degelijk standpunt vond.. Tevens ben je hier negatief terwijl je hier bijvoorbeeld zeer positief bent. Terwijl deze plaat toch echt kwalitatief 10x beter in elkaar steekt (en is afgewerkt). Dat schept nogal een vaag beeld, vandaar dat ik vroeg hoe dat zat. Ben trouwens zeer te spreken over je antwoord, goed gedaan!

Ja die plaat pakt we gewoon meer dan deze, kwestie van gevoel die ik bij een plaat heb.
En fijn om te horen dat je tevreden bent met het andwoord :)

Edit: nee ik vond dat geen degelijk standpunt. Het ging me echt op de post van Vertigo en niet die van kaasstaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 15:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oké, maar ziek klinken doet het dus best wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
TiMOTHYb schreef:
Kwalitatief is dit gewoon wel sterk ja. Maar ik betwijfel of sander in de gelegenheid is om dat te beoordelen.

Ja ik ben in staat om dat te beoordelen, maar als een track kwalitatief goed is wil niet zeggen dat die ook meteen de 'wow' factor heeft. Vandaar de vraag wat hij hier dan zo ziek aan vind.
En dat ik niet heel diep op de technische aspecten van een track wil ingaan wil niet zeggen dat ik niet kan horen of iets kwalitatief goed is, maar het liefst besteed ik daar bij het luisteren van muziek zo weinig mogelijk aandacht aan. Tevreden met antwoord zo?


Waar komt die wow-factor vandaan opeens? Die andere gast zegt zoiets van, ik hoop audiotricz want het klinkt kut... alsin: dit kan toch geen Wildstylez zijn?! Dus dat wilde ik ff rechtzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 19:29 
 

Het ging me alleen maar om dit zinnetje: 'dit klinkt echt ****** ziek!'
Ik vroeg me af waar je dan zoiets had van wow ' dit klinkt echt ****** ziek!'. Ik gebruik namelijk zelf het het woord 'ziek' in de zin zoals jij het bedoeld alleen maar als ik iets echt enorm gaaf vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is trouwens sowieso Wildstylez.
Ik vind die nieuwe sound van hem ongeloofelijk vet, iig in dit nummer.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 13:23 
 

acidburn schreef:
Dit is trouwens sowieso Wildstylez.


Thanks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

acidburn schreef:
Dit is trouwens sowieso Wildstylez.
Ik vind die nieuwe sound van hem ongeloofelijk vet, iig in dit nummer.

:thumbsup:


Geen Audiotricz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

acidburn schreef:
Dit is trouwens sowieso Wildstylez.

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

acidburn schreef:
Dit is trouwens sowieso Wildstylez.


Hoe weet jij dat nou weer? Ga niet zomaar dingen roepen :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2015 21:59 
 

stop eens met slap lullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 09:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/wildstylez-id-lcmcd001-t49000.html
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks