TiMOTHYb schreef:
Wow-factor is iets anders dan 'dit klinkt nergens naar'. Wat jij dus in eerste instantie wel een degelijk standpunt vond.. Tevens ben je hier negatief terwijl je
hier bijvoorbeeld zeer positief bent. Terwijl deze plaat toch echt kwalitatief 10x beter in elkaar steekt (en is afgewerkt). Dat schept nogal een vaag beeld, vandaar dat ik vroeg hoe dat zat. Ben trouwens zeer te spreken over je antwoord, goed gedaan!
Ja die plaat pakt we gewoon meer dan deze, kwestie van gevoel die ik bij een plaat heb.
En fijn om te horen dat je tevreden bent met het andwoord

Edit: nee ik vond dat geen degelijk standpunt. Het ging me echt op de post van Vertigo en niet die van kaasstaaf.