Khadber schreef:
Hij zei ook al dat hij naar de 145 bpm ging en dergelijke. Ik vind het wel een vette productie eigenlijk! Ik ben ook benieuwd of dit bij het grote publiek aan gaat slaan

.
edit: track mist eigenlijk een pitchkick voor mijn gevoel in de tweede climax. Bijzonder dat het ineens lijkt te missen.
helelemaal mee eens, vind deze plaat stiekem toch wel behoorlijk vet! En dat terwijl ik na de eerste keer luisteren niet echt overtuigd was. En inderdaad, de pitchkick zou er best wel bij mogen ja. Zou net nog wat meer kunnen toevoegen. Ben benieuwd in hoeverre dit zijn nieuwe stijl gaat worden.
