Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 11:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hij zei ook al dat hij naar de 145 bpm ging en dergelijke. Ik vind het wel een vette productie eigenlijk! Ik ben ook benieuwd of dit bij het grote publiek aan gaat slaan :).

edit: track mist eigenlijk een pitchkick voor mijn gevoel in de tweede climax. Bijzonder dat het ineens lijkt te missen.


Een release uitbrengen op 145 bpm is anders dan draaien. DJ's versnellen het vaak toch alsof het lijkt dat de originele 145 bpm track niet bestaan heeft. Alphaverb deed dit ook altijd (tracks tussen 140 en 150 bpm). Maar draaide zijn tracks sneller in sets. Just saying, maar maakt bij een release dus weinig uit wat het bpm is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 11:14 
 

Khadber schreef:
edit: track mist eigenlijk een pitchkick voor mijn gevoel in de tweede climax. Bijzonder dat het ineens lijkt te missen.


Precies dit. Dat had deze track meer drive gegeven en was hij voor mij nog enigszins geslaagd :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Totaal anders dan wat we ooit van Wildstylez gehoord hebben, ik vind het nog best een leuke track. Kicks passen in mijn ogen erg goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee. Niks voor mij dit. Geeft mij iets teveel een 'house' gevoel. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je merkt wel direct de omschakeling van doelgroep. Volgens mij heb ik Wildstylez nog nooit zo'n cheesy vocal horen gebruiken als op 0:58. Ellende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:

De track zelf klinkt gewoon goed en vind hem best wel lekker voor in de auto.


Maar meer ook niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laud schreef:
Nee. Niks voor mij dit. Geeft mij iets teveel een 'house' gevoel. :x


Dit.
En toch vind ik hem wel lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 15:38 
 
Hardtraxx Addict

Lekker nummertje voor tussendoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 16:10 
 

Laud schreef:
Nee. Niks voor mij dit. Geeft mij veels teveel een 'house' gevoel. :x

Plus dat ik hem ontzettend saai vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Ben een grote fan van Wildy maar dit vind ik teleurstellend..
Het heeft voor mij geen feeling wat hij juist zo goed kan brengen met zijn tracks.
Lang niets uitgebracht en dan met dit komen.. :oh:
Hopelijk brengt zijn nwe album beters voort


Ja precies, had echt een fijne melodie verwacht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 18:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Laud schreef:
Nee. Niks voor mij dit. Geeft mij iets teveel een 'house' gevoel. :x

Heb ik ook. Leuk als ze deze kant op willen gaan, maar mij doen ze er geen plezier mee. Mis in de hedendaagse hardstyle de echt sterke melodieuze nummers als een Revenge, Push That Feeling of Complex Situation, om maar even bij Wildstylez te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfs mij kan deze track totaal niet boeien, terwijl de intro nog redelijk vet gedaan is met die Hans Zimmer - Time melodie erdoorheen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb dit soort plaatjes toch echt veel liever dan die Falling to Forever achtige platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hij zei ook al dat hij naar de 145 bpm ging en dergelijke. Ik vind het wel een vette productie eigenlijk! Ik ben ook benieuwd of dit bij het grote publiek aan gaat slaan :).

edit: track mist eigenlijk een pitchkick voor mijn gevoel in de tweede climax. Bijzonder dat het ineens lijkt te missen.


helelemaal mee eens, vind deze plaat stiekem toch wel behoorlijk vet! En dat terwijl ik na de eerste keer luisteren niet echt overtuigd was. En inderdaad, de pitchkick zou er best wel bij mogen ja. Zou net nog wat meer kunnen toevoegen. Ben benieuwd in hoeverre dit zijn nieuwe stijl gaat worden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:41 
 
Hardtraxxer

E-rik schreef:
Vind deze plaat stiekem toch wel behoorlijk vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 12:47 
 
Hardtraxx Elite

Nee doet me helemaal niks dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2015 13:02 
 

best leuk
alleen die vocals :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 16:23 
 

Qre8ive schreef:
jeffrey2107 schreef:
best leuk
alleen die vocals :sick:


Niets mis met de vocals? :) "Here we go ... Santiago" is het enige wat erin zit...


ik heb niks gezegd, er liep bij mij wat anders erdoorheen te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 16:47 
 

Qre8ive schreef:
Hehe ok, die chi chi chi le le le zooi zit er in ieder geval niet in gelukkig xd


dat zou echt vreselijk geweest zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 18:13 
 
Hardtraxxer

Ik had erger verwacht na alles reacties, vind em best lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 10:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Denk samenwerking, vermoed Wildstylez, hoop Audiotricz want het klinkt nergens naar.


Heb je je oren met een Kaasstaaf gevuld ofzo, dit klinkt echt ****** ziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 13:07 
 
Hardtraxxer

Meh, doet mij erg weinig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2015 13:08 
 

mr_vertigo schreef:
Kaasstaaf schreef:
Denk samenwerking, vermoed Wildstylez, hoop Audiotricz want het klinkt nergens naar.


Heb je je oren met een Kaasstaaf gevuld ofzo, dit klinkt echt ****** ziek!

Sarcasme? :huh: Wat is hier dan precies zo ****** ziek aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
mr_vertigo schreef:
Kaasstaaf schreef:
Denk samenwerking, vermoed Wildstylez, hoop Audiotricz want het klinkt nergens naar.


Heb je je oren met een Kaasstaaf gevuld ofzo, dit klinkt echt ****** ziek!

Sarcasme? :huh: Wat is hier dan precies zo ****** ziek aan?


Ik vat "klinkt nergens naar" op als een aanval op de kwaliteit vd plaat, miss bedoelt hij het niet zo. Maar t klinkt echt heel goed :p smaakwise doet t mij ook niet heel veel
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks