SouthstylersSkyscraper wrote:Lineup suggestie: warface, Thyron en Hardstyle Bitches. MC Dv8 als host.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
S
Veel te ver weg voor me. Denhaag is instand no go. Centraler gelegen locatie niet mogelijk?
DitJordi wrote:Veel te ver weg voor me. Denhaag is instand no go. Centraler gelegen locatie niet mogelijk?
-
YHardtraxxer
- 579 posts member since 2009
FRArnold wrote: Belangrijk om te weten voordat je reageert:
* Locatie zal niet aangepast worden. Dit is dus het Paard van Troje te Den Haag. (1500 bez. 2 zalen)
Jordi wrote:Centraler gelegen locatie niet mogelijk?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Arnold heeft al een langlopende samenwerking met Paard, lijkt me dus idd niet meer dan logisch, hoe spijtig het ook is voor sommigen.
-
A
Condor City vind ik ook best ver vanaf regio Den HaagVentrue wrote:Toch wel jammer dat het weer in het Paard is, slechte ervaringen mee gehad. Mag ik vragen waarom de locatie niet veranderd kan worden? Condor City is bijvoorbeeld ook een leuke plek in Den Haag voor dit soort feesten, heb je ook leuke meet plekken in die zandbak daar.
Verder lijkt het mij ook een stuk leuker om wat meer HT mensen in de line-up te betrekken, ziet er leuk uit en past beter bij het concept
Dit is puur vanuit financieel oogpunt. Natuurlijk kan het meer centraler in Nederland, maar daar kan ik zo 1, 2, 3 geen club opnoemen (die ook nog eens kwalitatief op en top is) die ik financieel haalbaar acht (incl. dikke line-up en mooie show). Of er moet hier een geldschieter tussen zitten....Firetrap wrote:Arnold heeft al een langlopende samenwerking met Paard, lijkt me dus idd niet meer dan logisch, hoe spijtig het ook is voor sommigen.