Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 09:55 
 

Skyscraper schreef:
Lineup suggestie: warface, Thyron en Hardstyle Bitches. MC Dv8 als host.


Southstylers
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel te ver weg voor me. Denhaag is instand no go. Centraler gelegen locatie niet mogelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 14:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Veel te ver weg voor me. Denhaag is instand no go. Centraler gelegen locatie niet mogelijk?


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 15:56 
 
Hardtraxxer

FRArnold schreef:
Belangrijk om te weten voordat je reageert:
* Locatie zal niet aangepast worden. Dit is dus het Paard van Troje te Den Haag. (1500 bez. 2 zalen)


Jordi schreef:
Centraler gelegen locatie niet mogelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

Arnold heeft al een langlopende samenwerking met Paard, lijkt me dus idd niet meer dan logisch, hoe spijtig het ook is voor sommigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 20:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Instant no go dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 14:00 
 

Ventrue schreef:
Toch wel jammer dat het weer in het Paard is, slechte ervaringen mee gehad. Mag ik vragen waarom de locatie niet veranderd kan worden? Condor City is bijvoorbeeld ook een leuke plek in Den Haag voor dit soort feesten, heb je ook leuke meet plekken in die zandbak daar.
Verder lijkt het mij ook een stuk leuker om wat meer HT mensen in de line-up te betrekken, ziet er leuk uit en past beter bij het concept


Condor City vind ik ook best ver vanaf regio Den Haag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Arnold heeft al een langlopende samenwerking met Paard, lijkt me dus idd niet meer dan logisch, hoe spijtig het ook is voor sommigen.


Dit is puur vanuit financieel oogpunt. Natuurlijk kan het meer centraler in Nederland, maar daar kan ik zo 1, 2, 3 geen club opnoemen (die ook nog eens kwalitatief op en top is) die ik financieel haalbaar acht (incl. dikke line-up en mooie show). Of er moet hier een geldschieter tussen zitten....
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten