Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2015 01:53 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Ik doelde ook meer op t feit dat die andere artiesten waarvan hij regelmatig platen draait ook op Hard Bass stonden, niet dat hij alleen eigen platen draait

Alsof andere dj's dat niet hadden haha :P . Vind ik nou niet echt een excuus, letterlijk alleen eigen platen gedraaid. Wat platen van anderen die je niet persé verwacht had het toch alweer stukken leuker gemaakt. Mja, als Warface zijnde is het natuurlijk ook wel aantrekkelijk je eigen tracks kenbaar te maken aan zo'n menigte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 11:54 

had hier wel bij willen zijn :drool:

alleen Catalyst alleen het honden stukje draaien zou ik echt pissig zijn geworden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 12:10 

Donateur

Vind dat nou ook niet écht een goede reden. Dat je effectief maar een half uur per act hebt. En dat je daarom 5/6 promo's wilt draaien. Dát vind ik goede redenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 12:24 

Hardtraxxer

Vind het van Warface wel te begrijpen dat hij alleen maar eigen tracks heeft gedraaid. Hij heeft 9 tracks kunnen draaien waarvan 5 nieuwe. Bovendien krijg je niet elk jaar de kans om jouw tracks in het Gelredome te draaien. Genoeg andere feesten om gevarieerder te draaien. Hij had misschien Fast Lane of Fother Mucker kunnen draaien, maar ik snap hem wel.

Van Radical Redemption weet je dat zijn sets grotendeels uit eigen tracks bestaat. Op een feest als Hard Bass hoef je dan zeker niet iets anders te verwachten. Bovendien had hij ook veel nieuwe tracks en ik ben van mening dat een feest als Hard Bass in het Gelredome de ideale plek is om jouw tracks te laten zien aan het grote publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 13:39 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 12:41 

Hardtraxx Newbie

Heeft er iemand een zippyshare link?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 12:24 

Hardtraxxer

Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle