P
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2011
last seen Oct 2022
Ow, ik dacht eens op instagram gezien te hebben dat het twee broers waren.
Misschien heb ik het verkeerd:)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
J oey wrote:Neen, Freaqshow is een feest.

Freakshow bestaat uit Hardstyle Mafia (Jesse Jokinen & Kimi Niinimäki) en Jussi Määttä. Wie die laatste is zou ik echter niet weten.
Jussi Määttä is de vocalist in de groep :thumbup: zo staat het op PF in ieder geval
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Steffnov wrote:
J oey wrote:Neen, Freaqshow is een feest.

Freakshow bestaat uit Hardstyle Mafia (Jesse Jokinen & Kimi Niinimäki) en Jussi Määttä. Wie die laatste is zou ik echter niet weten.
Jussi Määttä is de vocalist in de groep :thumbup: zo staat het op PF in ieder geval

Als ik goed geïnformeerd ben, is Jussi Määttä een vriend van HSM, welke het uiterlijk van The Machine evenaart. Zijn inbreng heb ik echter geen weet van.
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Echt een geweldige sfeer in de breaks & climaxes + een stevige mid-intro/outtro :love: . Vind de kick in de tweede climax alleen wat minder in vergelijking met de kick in de rest van de track.
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Tja laat ik dan maar even de combobreaker zijn;

Irritante melodie en kicks die er totaal niet bij passen. Het gesamplede lied vind ik ook vreselijk. Sorry.
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Awethority wrote:Echt een geweldige sfeer in de breaks & climaxes + een stevige mid-intro/outtro :love: . Vind de kick in de tweede climax alleen wat minder in vergelijking met de kick in de rest van de track.

Juist die kick in de 2e climax geeft een ontzettend zieke hoeveelheid drive mee :drool:
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Blear wrote:Juist die kick in de 2e climax geeft een ontzettend zieke hoeveelheid drive mee :drool:
De eerste kick klinkt veel dieper/voller dan de 2e, dit vind ik persoonlijk zo chill aan de Hardstyle Mafia/Freakshow platen. Ok, de tweede geeft wat meer drive mee, maar dit komt ook door die tweede melodie imo...