Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 17:00 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: Freakshow

Track(s): When Winter Comes

Sample/video:

@41:28

Bron: Soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

Sfeer in de break. :worship: Voor de rest erg vette track zoals ik van HMafia gewend ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 22:48 
 

Qlown schreef:
Sfeer in de break. :worship: Voor de rest erg vette track zoals ik van HMafia gewend ben.

Je bent weer terug?! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 15:58 
 
Hardtraxx Veteran

Waaaauw wat is deze lekker zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wát een plaat weer. :love:

Bij Bass Protocol al helemaal verliefd geworden op de vocalen, gewoon perfect.

Beter gaat dit nog een 4 tracker worden in 2014 :drool: Release van het jaar voor mij dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 17:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer wat een sfeer :woot:
Wat zou ik hs mafia eens graag live zien :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

(L) (L) (L) (L) Heeft iemand losse soundcloud van dit nummer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 22:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
(L) (L) (L) (L) Heeft iemand losse soundcloud van dit nummer?

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

iRon schreef:
Pipa schreef:
(L) (L) (L) (L) Heeft iemand losse soundcloud van dit nummer?



Held die je bent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die is dik :drool: :love: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, heel vet deze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 14:24 
 
Hardtraxxer

Gruwelijk dit, kippenvel :loving: Als deze dit jaar nog gereleased wordt misschien wel TOTY materiaal, zo niet dan volgend jaar.

Weet iemand trouwens waar de lyrics vandaan komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 20:17 
 
Hardtraxx Elite

Deze was zo fucking episch zaterdag op Loudness.
Wat een prachtige track is dit, echt instant kippenvel :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 20:25 
 

Wat een track zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Deze was zo fucking episch zaterdag op Loudness.
Wat een prachtige track is dit, echt instant kippenvel :love: :love:


Ja gruwelijk inderdaad. Mooi ook hoe die Johnny Bravo van HM stond mee te blèren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Traantje weggepinkt zaterdag bij deze track. Perfectie
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Deze was zo fucking episch zaterdag op Loudness.
Wat een prachtige track is dit, echt instant kippenvel :love: :love:

Haha ik heb net bijna dezelfde reactie neergezet bij de set van HS Mafia :P Maar dit inderdaad! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit nummer was een ultiem kippenvel moment op Loudness. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien beetje offtopic, maar klopt het dat Freakshow een andere alias is van Hardsyle Mafia, en zo ja, wat is het nut van die andere alias aangezien ze beide nagenoeg hetzelfde stijltje hebben?

OT: Vind dit inderdaad heel erg gaaf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Freakshow bestaat volgens mij uit Hardstyle Mafia + nog één andere persoon. Weet echter niet wie dat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Freakshow bestaat volgens mij uit Hardstyle Mafia + nog één andere persoon. Weet echter niet wie dat is.


Aah oke! Duidelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 17:20 
 
Hardtraxx Newbie

Freaqshow is die brede gozer en zijn broer.(ik weet niet zeker of die andere van Hardstyle Maffia er ook bij zit.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neen, Freaqshow is een feest.

Freakshow bestaat uit Hardstyle Mafia (Jesse Jokinen & Kimi Niinimäki) en Jussi Määttä. Wie die laatste is zou ik echter niet weten.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks