Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
Moderators
Alleen When Winter Comes nog gehoord, maar die 2e climax slaat echt helemaal nergens op 
Van plaat 1 tot plaat 4 kippenvel.. Dat gebeurt niet vaak. Kan niet genoeg krijgen van die kicks
dat maakt bij films/series toch eigenlijk niet uit?Brmn wrote:When winter comes mag toch sowieso geen normale release hebben ivm de vocals die gebruikt worden van got?
Edit: hele vette platen waar when winter comes bovenuit steekt
Dan zie ik de lovende reacties van een aantal namen en denk ik holy shit when winter comes moet wel heel vet zijn. Oke, episch sfeertje door de break maar zo bijzonder is hij toch niet? Die tweede climax is ook een goeie tegenvaller met die kicks. Ik denk dat Leave me in the Fire er voor mij bovenuit springt, Something inside Me ook niet verkeerd.
Begrijp me niet verkeerd, voor een free is het sowieso een leuke release, maar ik had hier gezien een aantal reacties meer van verwacht
Begrijp me niet verkeerd, voor een free is het sowieso een leuke release, maar ik had hier gezien een aantal reacties meer van verwacht
Dit, en die kicks zijn wel snoeihard maar ik vind ze niet mooi. Ligt me gewoon helemaal niet, heb ik wel vaker met Spoontech artiesten. Niet voor mij weggelegdG1LL wrote:Snap die lovende woorden hier niet zo goed, vind een aantal kicks zo nu en dan best vet, maar wat daar omheen zit klinkt werkelijk nergens naar. Misschien klinkt 't live beter..
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Heeft iemand deze EP nog? Site van spoontech is offline. Ik kan alles vinden op lololyrics, behalve Dark Times 
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
MelvinFR wrote:http://www21.zippyshare.com/v/8zEy1raZ/file.html
Heeft iemand toevallig nog een linkje? 
-
NHardtraxxer
- 222 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
ik heb zelfs nog wavjes als je daar behoefte aan hebt
Graaaaag!Jeffrey2107 wrote:ik heb zelfs nog wavjes als je daar behoefte aan hebt
Prato wrote:Graaaaag!Jeffrey2107 wrote:ik heb zelfs nog wavjes als je daar behoefte aan hebt
https://krakenfiles.com/view/ZnQcuKHQOr/file.html
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Terugdenkend aan Loudness
Wat was Hardstyle Mafia set daar goud zeg