Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 17:34 
 
Hardtraxx Newbie

Ow, ik dacht eens op instagram gezien te hebben dat het twee broers waren.
Misschien heb ik het verkeerd:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Neen, Freaqshow is een feest.

Freakshow bestaat uit Hardstyle Mafia (Jesse Jokinen & Kimi Niinimäki) en Jussi Määttä. Wie die laatste is zou ik echter niet weten.

Jussi Määttä is de vocalist in de groep :thumbup: zo staat het op PF in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 00:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
J oey schreef:
Neen, Freaqshow is een feest.

Freakshow bestaat uit Hardstyle Mafia (Jesse Jokinen & Kimi Niinimäki) en Jussi Määttä. Wie die laatste is zou ik echter niet weten.

Jussi Määttä is de vocalist in de groep :thumbup: zo staat het op PF in ieder geval



Als ik goed geïnformeerd ben, is Jussi Määttä een vriend van HSM, welke het uiterlijk van The Machine evenaart. Zijn inbreng heb ik echter geen weet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een geweldige sfeer in de breaks & climaxes + een stevige mid-intro/outtro :love: . Vind de kick in de tweede climax alleen wat minder in vergelijking met de kick in de rest van de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tja laat ik dan maar even de combobreaker zijn;

Irritante melodie en kicks die er totaal niet bij passen. Het gesamplede lied vind ik ook vreselijk. Sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Echt een geweldige sfeer in de breaks & climaxes + een stevige mid-intro/outtro :love: . Vind de kick in de tweede climax alleen wat minder in vergelijking met de kick in de rest van de track.



Juist die kick in de 2e climax geeft een ontzettend zieke hoeveelheid drive mee :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Juist die kick in de 2e climax geeft een ontzettend zieke hoeveelheid drive mee :drool:


De eerste kick klinkt veel dieper/voller dan de 2e, dit vind ik persoonlijk zo chill aan de Hardstyle Mafia/Freakshow platen. Ok, de tweede geeft wat meer drive mee, maar dit komt ook door die tweede melodie imo...
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks