Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Na Men of Steel dacht Edward: Nu weer ff een maaiplaat in elkaar flikkeren. Zeker een :bomb: maar jammer van dat gekrijs
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Duruz wrote:Intro en tweede climax :drool:
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
Intro prima, goede sfeer in de break.... En dan lijkt het ineens alsof er een heel ander nummer start. Die oh my god-vocal vind ik niet zo, opbouw naar de climax klinkt niet zo en die screech.. Je moet er van houden denk ik, ik vind het persoonlijk niks. Tweede climax is wel lekker, ook meteen veel meer drive. Misschien maar een climax edit maken als ie uitkomt, die hele eerste er uit knippen :p
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Jezus wat een bizar vette track zeg! Dikke kick en bizar fijne drive! :worship:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Live heel dik, thuis echt een stuk minder leuk.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 16 days ago
Die mid en 2e climax doen t n voor mij.. Screech klinkt iets te hard en iets te krijserig maarja zal wel goed klinken
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Dan heb je zo'n briljant break. Verneuk je het keihard door die screeches. Erg jammer. Ik zou hier graag een B-Front remix van willen zien.
B
Jeetje wat een afschuwelijke 1e climax, de 2e maakt het nog een beetje goed... Maar wat zonde zeg, hoe verneuk je zo'n gave break :/
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Ik vind hem toch vrij dik hoor, die 2de climax :drool:
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Helicaze wrote:Ik vind hem toch vrij dik hoor, die 2de climax :drool:
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
bloemkool wrote:Jeetje wat een afschuwelijke 1e climax, de 2e maakt het nog een beetje goed... Maar wat zonde zeg, hoe verneuk je zo'n gave break :/
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Buiten dat afschuwelijke gekrijs ben ik nog best positief verrast over deze track. Verheug me er toch wel op om deze live te gaan horen.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Intro vind ik wel echt vet, lekkere drive zit erin. Waarschijnlijk zal het live wel lekker klinken
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
:sleep: kicks gaan wel lekker...
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 8 hours ago
een deel van de vocals word ook gebruikt in spring to life van cyber
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Moet toch zeggen dat ik dit nummer wel meer ben gaan waarderen. Ik vind namelijk de mid-intro, de tweede climax en met name de break erg vet.
Naar mijn mening is hetgeen wat dit nummer zo ontzettend verpest de eerste climax, en dan vooral die 'geforceerde' screech die iets te aanwezig is. Daarnaast zorgt de manier waarop de break wordt afgekapt en de climax erin komt ook wel voor enige afbreuk aan de plaat. Die eerste climax is simpelweg zo overheersend voor de rest van het nummer, en dat is gewoon doodzonde. Had eigenlijk een hele vette plaat kunnen zijn.
B
pim0412 wrote:Moet toch zeggen dat ik dit nummer wel meer ben gaan waarderen. Ik vind namelijk de mid-intro, de tweede climax en met name de break erg vet.
Naar mijn mening is hetgeen wat dit nummer zo ontzettend verpest de eerste climax, en dan vooral die 'geforceerde' screech die iets te aanwezig is. Daarnaast zorgt de manier waarop de break wordt afgekapt en de climax erin komt ook wel voor enige afbreuk aan de plaat. Die eerste climax is simpelweg zo overheersend voor de rest van het nummer, en dat is gewoon doodzonde. Had eigenlijk een hele vette plaat kunnen zijn.
100% mee eens!
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
pim0412 wrote:Moet toch zeggen dat ik dit nummer wel meer ben gaan waarderen. Ik vind namelijk de mid-intro, de tweede climax en met name de break erg vet.
Echt precies wat hier boven gezegd wordt :thumbsup: Blijf een beetje met een leeg gevoel zitten na die ontzettend dikke break en kippenvel vocals :loving: