Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 21:58 

Hardtraxxer

Na Men of Steel dacht Edward: Nu weer ff een maaiplaat in elkaar flikkeren. Zeker een :bomb: maar jammer van dat gekrijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 22:36 

Hardtraxxer

Duruz schreef:
Intro en tweede climax :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 00:13 

Hardtraxxer

Intro prima, goede sfeer in de break.... En dan lijkt het ineens alsof er een heel ander nummer start. Die oh my god-vocal vind ik niet zo, opbouw naar de climax klinkt niet zo en die screech.. Je moet er van houden denk ik, ik vind het persoonlijk niks. Tweede climax is wel lekker, ook meteen veel meer drive. Misschien maar een climax edit maken als ie uitkomt, die hele eerste er uit knippen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 00:37 

Hardtraxx Veteran

Jezus wat een bizar vette track zeg! Dikke kick en bizar fijne drive! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 00:52 

Hardtraxx Veteran

Live heel dik, thuis echt een stuk minder leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 10:47 

Hardtraxx Veteran

Die mid en 2e climax doen t n voor mij.. Screech klinkt iets te hard en iets te krijserig maarja zal wel goed klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 13:00 

Hardtraxx Veteran

Dan heb je zo'n briljant break. Verneuk je het keihard door die screeches. Erg jammer. Ik zou hier graag een B-Front remix van willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 13:18 

Jeetje wat een afschuwelijke 1e climax, de 2e maakt het nog een beetje goed... Maar wat zonde zeg, hoe verneuk je zo'n gave break :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 14:49 

Hardtraxx Veteran

Ik vind hem toch vrij dik hoor, die 2de climax :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 15:28 

Hardtraxx Addict

Helicaze schreef:
Ik vind hem toch vrij dik hoor, die 2de climax :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 15:30 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Jeetje wat een afschuwelijke 1e climax, de 2e maakt het nog een beetje goed... Maar wat zonde zeg, hoe verneuk je zo'n gave break :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 16:47 

Hardtraxxer

Buiten dat afschuwelijke gekrijs ben ik nog best positief verrast over deze track. Verheug me er toch wel op om deze live te gaan horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 11:41 

Hardtraxx Veteran

Intro vind ik wel echt vet, lekkere drive zit erin. Waarschijnlijk zal het live wel lekker klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 13:06 

Hardtraxxer

:sleep: kicks gaan wel lekker...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 22:02 

een deel van de vocals word ook gebruikt in spring to life van cyber
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 18:57 

Hardtraxx Crew

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 18:34 

Hardtraxx Veteran

Moet toch zeggen dat ik dit nummer wel meer ben gaan waarderen. Ik vind namelijk de mid-intro, de tweede climax en met name de break erg vet.
Naar mijn mening is hetgeen wat dit nummer zo ontzettend verpest de eerste climax, en dan vooral die 'geforceerde' screech die iets te aanwezig is. Daarnaast zorgt de manier waarop de break wordt afgekapt en de climax erin komt ook wel voor enige afbreuk aan de plaat. Die eerste climax is simpelweg zo overheersend voor de rest van het nummer, en dat is gewoon doodzonde. Had eigenlijk een hele vette plaat kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 22:44 

pim0412 schreef:
Moet toch zeggen dat ik dit nummer wel meer ben gaan waarderen. Ik vind namelijk de mid-intro, de tweede climax en met name de break erg vet.
Naar mijn mening is hetgeen wat dit nummer zo ontzettend verpest de eerste climax, en dan vooral die 'geforceerde' screech die iets te aanwezig is. Daarnaast zorgt de manier waarop de break wordt afgekapt en de climax erin komt ook wel voor enige afbreuk aan de plaat. Die eerste climax is simpelweg zo overheersend voor de rest van het nummer, en dat is gewoon doodzonde. Had eigenlijk een hele vette plaat kunnen zijn.

100% mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 22:52 

Hardtraxx Elite

pim0412 schreef:

Echt precies wat hier boven gezegd wordt :thumbsup: Blijf een beetje met een leeg gevoel zitten na die ontzettend dikke break en kippenvel vocals :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle