Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 11:29 

Hardtraxxer

H4RDSTYL3RR schreef:
Frijolrojo schreef:
@2:39

wil niet zeggen dat delete hier ook erg origineel is, maar wow....wanneer houd dit op!!

wat wil je hier nou mee zeggen dan? haha

patroon van screetches toch vrijwel hetzelfde, en zo 100 andere platen. maar vond deze wel erg veel op elkaar lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 13:36 

Hardtraxxer

idd hetzelfde trucje als bij firestorm. 1x is wel genoeg voor mij. Deze plaat is dan ook niet aan mij besteed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 16:59 

Hardtraxx Veteran

https://www.trackitdown.net/track/e-force-and-digital-punk/my-god-edit/hardstyle/8004562.html

Hier kun je het nummer in HQ horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 17:16 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 17:34 

Hardtraxx Elite

Ik vind hem weer heerlijk hoor, 2de climax :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 17:52 

Hardtraxxer

MelvinFR schreef:

Wat vind je daar HQ aan dan? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 17:57 

Beetje te chaotisch voor mij dit :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 18:02 

Hardtraxx Veteran

hardstylegeneration schreef:
Wat vind je daar HQ aan dan? >.<

Wil je zeggen dat het van lage kwaliteit is dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 18:09 

Hardtraxx Veteran

WTF @ 1:54, waarom the fuck zou je de sfeer die je hebt opgebouwd totaal verneuken op deze manier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 18:45 

Hardtraxx Crew

2e climax klinkt leuk, maar zo'n screech/hc-kick climax ken ik nu onderhand wel :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:22 

wootum schreef:
2e climax klinkt leuk, maar zo'n screech/hc-kick climax ken ik nu onderhand wel :yawn:

Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 21:20 

Hardtraxxer

Punk verpest het echt met zijn deel, want je kunt duidelijk 'Firestorm' horen. Zo jammer, omdat ik de rest best wel leuk vind klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 21:23 

Hardtraxx Veteran

Eerste climax vind ik niks 2de is wel lekker. Doet me beetje denken aan the game
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 23:27 

Hardtraxx Veteran

Die screech in de 1e climax, de tering. Digital Mindz praktijken dit. Tweede climax vind ik dan ook veel leuker. Vind het erg jammer dat er niks meer van de oude DP over is, maar dat heb ik al vaker gezegd. Dit had anders een veel interessantere collab kunnen zijn met een hele andere uitkomst dan deze plaat.

Daveytl schreef:
WTF @ 1:54, waarom the fuck zou je de sfeer die je hebt opgebouwd totaal verneuken op deze manier?

Inderdaad zeg, jammer. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 23:33 

Hardtraxx Addict

Eigenlijk is alles best, behalve die eerste screech :thumbdown: Wat zonde,break en 2e climax is chill, met een lekkere drive :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 23:48 

Hardtraxxer

pim0412 schreef:
Die screech in de 1e climax, de tering. Digital Mindz praktijken dit. Tweede climax vind ik dan ook veel leuker. Vind het erg jammer dat er niks meer van de oude DP over is, maar dat heb ik al vaker gezegd. Dit had anders een veel interessantere collab kunnen zijn met een hele andere uitkomst dan deze plaat.

Daveytl schreef:

Precies dit. Digital Punk verpest het, in mijn opinie, gewoon helemaal in deze track. Er is echt helemaal niets meer over van de oude DP. Met zijn deel maakt hij deze track gewoon een stuk slechter, terwijl de rest best wel leuk is. Heel erg jammer. Hopelijk doet hij wat meer inspiratie op de komende tijd, want het afgelopen jaar was bedroevend en hij zet dit niveau vrolijk door in 2015, zo lijkt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 00:01 

Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
pim0412 schreef:

Daveytl schreef:

Precies dit. Digital Punk verpest het, in mijn opinie, gewoon helemaal in deze track. Er is echt helemaal niets meer over van de oude DP. Met zijn deel maakt hij deze track gewoon een stuk slechter, terwijl de rest best wel leuk is. Heel erg jammer. Hopelijk doet hij wat meer inspiratie op de komende tijd, want het afgelopen jaar was bedroevend en hij zet dit niveau vrolijk door in 2015, zo lijkt het.

Volgens mij maken de heren deze track nog altijd met z'n tweeën. Natuurlijk zitten er onderscheidende invloeden van beide, maar als E-force het niet vet had gevonden was het ook niet in het nummer gekomen. Beetje jammer om dit volledig op Digital Punk af te schuiven.
OT: Enorme portie drive, alleen jammer van de eerste screech, wel benieuwd hoe dit nummer live is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 00:10 

Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Volgens mij maken de heren deze track nog altijd met z'n tweeën. Natuurlijk zitten er onderscheidende invloeden van beide, maar als E-force het niet vet had gevonden was het ook niet in het nummer gekomen. Beetje jammer om dit volledig op Digital Punk af te schuiven.
OT: Enorme portie drive, alleen jammer van de eerste screech, wel benieuwd hoe dit nummer live is.

Je kunt het 'Firestorm' gedeelte horen, dat dus overduidelijk gemaakt is door DP en in mijn opinie het niveau van deze track enorm naar beneden haalt. Ben daarom ook teleurgesteld in E-Force dat hij hiermee akkoord is gegaan, maar wellicht vindt hij dit echt mooi, dus zal verder niet voor hem spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 19:40 

Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 19:45 

Hardtraxxer

Vrij standaard, maar vind hem toch wel lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:06 

Hardtraxx Addict

Blijft eeuwig zonde van die screech, verder is het gewoon prima. Break en de eerste en derde climax :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:13 

Hardtraxxer

Toch wel een lekker plaatje, zeker voor op een feest wel een knaller
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:29 

Hardtraxxer

Zal op een feest ongetwijfeld hard gaan, maar voor nu vind ik het niks. Veel te schreeuwerig. Jammer dat het gedeelte voor de 1e climax niet verder uitgewerkt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:31 

Hardtraxxer

kevin-field schreef:
Blijft eeuwig zonde van die screech, verder is het gewoon prima. Break en de eerste en derde climax :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:52 

Hardtraxx Veteran

Intro en tweede climax :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle