Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 18:50 
 
Hardtraxx Veteran



Tracklist:

01. Frequencerz - Die Hards Only (Q-Base 2016 Anthem)
02. Acti & Jajox - Satana (Zatox Remix)
03. Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
04. Gunz For Hire - A Storm Is Coming
05. Adaro ft. Danny Scandal - For The Street (Regain Remix)
06. Crypsis - Strike
07. B-Front - Inner Creativity
08. Ran-D & Adaro - Under Attack
09. Ran-D & Adaro - Struggle For Existence
10. Frequencerz - Bitch
11. Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix)
12. The R3bels - Pattern 2
13. Zatox & Nikkita - Raw Style
14. B-Front & Frontliner - Godz Powerrr!
15. Frequencerz & B-Front - Fatality
16. Chain Reaction - The Record Breaking
17. Crypsis - Break Down Low
18. Adaro & Digital Punk - Everyday
19. Frequencerz & B-Front - Psycho
20. B-Front - Mysterias
21. Digital Punk & Profyler - Bringing The Funk (Zatox Remix)
22. Alpha² & Jack Of Sound - Das Weite Land
23. Alpha² & Wildstylez - Atrocious
24. B-Front & Frontliner - Magic
25. Adaro - The Haunter Of The Dark
26. Gunz For Hire - Bolivia
27. Gunz For Hire ft. Ellie - Sorrow
28. Gunz For Hire - Kings Of The Underground
29. Radical Redemption - Brutal 5.0
30. E-Force - Seven
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staan toch een paar pijnlijke platen tussen hoor, als je 'Birth Of Raw' in het achterhoofd houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dit het hoogtepunt was vind ik het niet zo erg dat ik het gemist heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was anders echt wel genieten:

06. Crypsis - Strike
07. B-Front - Inner Creativity
08. Ran-D & Adaro - Under Attack
09. Ran-D & Adaro - Struggle For Existence
10. Frequencerz - Bitch
11. Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix)
12. The R3bels - Pattern 2 :drool:
13. Zatox & Nikkita - Raw Style
14. B-Front & Frontliner - Godz Powerrr!
15. Frequencerz & B-Front - Fatality
16. Chain Reaction - The Record Breaking
17. Crypsis - Break Down Low
18. Adaro & Digital Punk - Everyday
19. Frequencerz & B-Front - Psycho
20. B-Front - Mysterias
21. Digital Punk & Profyler - Bringing The Funk (Zatox Remix)
23. Alpha² & Wildstylez - Atrocious
24. B-Front & Frontliner - Magic
25. Adaro - The Haunter Of The Dark
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was voor mij denk ik het mooiste moment van Dediqated na de early en Qlubtempo.

Nu ik de tracklist weer terugzie denk ik... Damn, het was muzikaal echt een tragisch feest :cry: :lol:
Dat dit het hoogtepunt was zegt genoeg :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoezo muzikaal een tragisch feest? Er zitten 30 nummers in deze set waarvan toch denk ik zeker 75% gewoon heerlijk was om weer eens door het Gelredome te horen. Die 25% nummers die er niet zo goed tussen passen verpesten dat toch niet meteen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kwam niet helemaal lekker in deze set, maar ik vond het geen slechte set. Precies wat je kon verwachten met enkele uitschieters. Desalniettemin vond ik het zeker geen tragisch feest. Bijna alle andere sets die ik heb meegemaakt waren meer dan prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1, 2, 4, 5 en 29 vond ik wat misplaatst maar de rest kon je verwachten bij deze set :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gooi hier een Mistress, Formula, Different Kind Of Therapy, Psycho, This Mind/Connected bij en je hebt een veel meer gevarieerde set die toch nog goed aansluit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Hoezo muzikaal een tragisch feest? Er zitten 30 nummers in deze set waarvan toch denk ik zeker 75% gewoon heerlijk was om weer eens door het Gelredome te horen. Die 25% nummers die er niet zo goed tussen passen verpesten dat toch niet meteen.

Absoluut, ik vond het ook heerlijk, dit is een van de weinige sets waarbij ik echt lekker heb staan stampen.
Maar voor een "birth of raw" set had ik toch nog een aantal andere tracks verwacht, zeker na het luisteren van de Dediqated podcast. En een aantal platen die er in zitten zijn een beetje misplaatst imo, of gewoon inspiratieloos. Zo kijkend naar de lijst valt ie me gewoon een beetje tegen, op 't moment zelf was 't een verademing ten opzichte van een deel van het spul wat ervoor was geweest, vandaar het muzikaal tragisch feest (geeft dus aan hoe ik de rest beleefde als ik dit zo geweldig vond).
Maar goed, ik ben een kritische zeurkop :D Was ook lang niet allemaal kut hoor, grote delen van andere sets waren best nice, maar het algehele beeld was gewoon vrij matig vond ik (vooral door de tempo-wisselingen en soms lange breaks en misplaatste tracks)

Helicaze schreef:
Gooi hier een Mistress, Formula, Different Kind Of Therapy, Psycho, This Mind/Connected bij en je hebt een veel meer gevarieerde set die toch nog goed aansluit.

Exactry
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 23:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe vet t ook was, zo terugkijkend was het aandeel Ran-D/Adaro/Gunz wel net iets te groot. Iets meer werk van Crypsis was hier wel op z'n plek geweest.

Wel heeeeel erg vet om Godz Powerr door het Gelredome te horen!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Formula

Het is geen geheim hier dat ook ik een groot voorliefde heb voor alles wat maar met die rare lepeljongens te maken heeft maar als je dit soort verwachtingen had ben je dan niet zelf eindverantwoordelijk? Ik had bij de millennium set ook graag Promo - King of pain willen horen of Psychiatric Ass maar komop er stonden 30.0000 man in het geldredome! Niet een of ander obscuur hoekje weggedrukt op het festivalterrein (zoals rebirth, ook goud, maar max 500 man), of een fissa om het concept heen (lees origins) maar we hebben het hier over het geldredome! grootste mogelijk indoor podia met een beperkte tijdslot.

Als ik van te voren de lijst had gezien had ik er ook voor getekend. Pattern 2, Godz Powerr, Everyday maaaaaaaarietje dat was toch houd hey.

Kan wel heel destructief met mijn handen over elkaar staan dat endymiong broken erop gooide maar 10 minuten daarvoor stond ik op demons te hakkuh dusja als een klein kind mee staan lallen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Helicaze schreef:
Formula

Het is geen geheim hier dat ook ik een groot voorliefde heb voor alles wat maar met die rare lepeljongens te maken heeft maar als je dit soort verwachtingen had ben je dan niet zelf eindverantwoordelijk?

Als ik me niet vergis hebben enkele heren die op podium stonden tijdens deze set Formula er in het verleden wel een keer bijgepakt. Verder is de plaat wel bekend genoeg om daar te draaien. Alleszins past deze hier beter dan bijvoorbeeld nr 5, 19 en 29. Bij een echte Birth Of Raw set hadden 25 van de 30 platen niet gepast imo, maargoed..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele vette set! Paar misplaatste nummers, maar dit was denk ik het meest vermakelijke van het hele feest :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 14:02 
 
Hardtraxx Newbie

Die paar misplaatste nummers hier (en tijdens de andere sets) waren opzich wel fijn om af en toe 1 minuutje adem te halen... :x. Trouwens wel pluspunten voor het draaien van andermans werk tijdens de meeste setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Helicaze schreef:
Formula

Het is geen geheim hier dat ook ik een groot voorliefde heb voor alles wat maar met die rare lepeljongens te maken heeft maar als je dit soort verwachtingen had ben je dan niet zelf eindverantwoordelijk? Ik had bij de millennium set ook graag Promo - King of pain willen horen of Psychiatric Ass maar komop er stonden 30.0000 man in het geldredome! Niet een of ander obscuur hoekje weggedrukt op het festivalterrein (zoals rebirth, ook goud, maar max 500 man), of een fissa om het concept heen (lees origins) maar we hebben het hier over het geldredome! grootste mogelijk indoor podia met een beperkte tijdslot.

Als ik van te voren de lijst had gezien had ik er ook voor getekend. Pattern 2, Godz Powerr, Everyday maaaaaaaarietje dat was toch houd hey.

Kan wel heel destructief met mijn handen over elkaar staan dat endymiong broken erop gooide maar 10 minuten daarvoor stond ik op demons te hakkuh dusja als een klein kind mee staan lallen :lol:

Helemaal mee eens !
Gelukkig kwam iedereen om te genieten en werd er ook met de 'hitjes' meegedaan wat de sfeer ook alleen maar ten goede kwam.

Had dit precies verwacht bij deze set, enkel Das Weite Land had niet per se gehoeven (Psycho of Formula was wel leuk geweest in die plaats haha).
En een paar Crypsis platen extra.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Dit was voor mij denk ik het mooiste moment van Dediqated na de early en Qlubtempo.

Nu ik de tracklist weer terugzie denk ik... Damn, het was muzikaal echt een tragisch feest :cry: :lol:
Dat dit het hoogtepunt was zegt genoeg :surrender:


Jezus dit kon je toch verwachten bij een feest als 20 jaar Q? Wat had je dan verwacht? Had dan lekker thuis gebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 09:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat mensen nog steeds roepen dat dit misplaatst is, dit is precies wat je op Dediqated kon verwachten en dit was precies wat juist goed viel. Hoe het hele publiek met deze set meedeed was geniaal.

De platen die hier ook genoemd worden zijn hitjes die hier groot waren maar niet per se bij het grote publiek. Alleen Psycho zou ik het mee eens zijn maar de rest komt niet in de buurt van wat er gedraaid is en zou in de set totaal niet passen. Weer een typisch gevalletje mijn smaak is ieders smaak.

Op een gewoon feest zou ik echt ook gedacht hebben wat is dit voor hitjesparade, maar dit is toch precies wat bij Dediqated past. Godzijdank dacht de rest van het Gelredome er wel zo over. Zat mensen daar gezien die normaal ook kritisch zijn naar dit soort dingen maar juist keihard met dit meededen zoals Jordi al aangaf, maar net een kwestie van die hoge troon van je afkomen.

Trieste reacties weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dat mensen nog steeds roepen dat dit misplaatst is

Ben het eens met de rest van je post, maar niet met dit. Dit blokje heet “Birth Of Raw”, waardoor ik meteen denk aan de beginjaren van de raw (dus tot en met 2013/2014). Toen bijv. Regain remix en Brutal 5.0 uitkwamen was de raw als subgenre al fucking groot. In die zin passen ze dus niet bij het concept “birth”. Overigens had ik er zelf totaal geen problemen mee dat deze nummers gedraaid werden, maar ik snap wel waar de misplaatst opmerkingen vandaan komen. Maar goed. Lekker belangrijk allemaal. Als je demonstratief met je armen over elkaar gaat staan bij elk nummer dat je kut of misplaatst vindt verpest je alleen maar je eigen feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dat mensen nog steeds roepen dat dit misplaatst is, dit is precies wat je op Dediqated kon verwachten en dit was precies wat juist goed viel. Hoe het hele publiek met deze set meedeed was geniaal.

De platen die hier ook genoemd worden zijn hitjes die hier groot waren maar niet per se bij het grote publiek. Alleen Psycho zou ik het mee eens zijn maar de rest komt niet in de buurt van wat er gedraaid is en zou in de set totaal niet passen. Weer een typisch gevalletje mijn smaak is ieders smaak.

Op een gewoon feest zou ik echt ook gedacht hebben wat is dit voor hitjesparade, maar dit is toch precies wat bij Dediqated past. Godzijdank dacht de rest van het Gelredome er wel zo over. Zat mensen daar gezien die normaal ook kritisch zijn naar dit soort dingen maar juist keihard met dit meededen zoals Jordi al aangaf, maar net een kwestie van die hoge troon van je afkomen.

Trieste reacties weer :lol:

Ok. Iedereen deed gezellig mee, dus het was gepast. Komop man. In een birth of raw set zijn platen na 2013 gewoon not done. Punt. Ik denk dat je er bij had moeten zijn om het te begrijpen, want ik vind bijna al de setjes die hier geplaatst zijn wisselvallig tot slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Ok. Iedereen deed gezellig mee, dus het was gepast. Komop man. In een birth of raw set zijn platen na 2013 gewoon not done. Punt. Ik denk dat je er bij had moeten zijn om het te begrijpen, want ik vind bijna al de setjes die hier geplaatst zijn wisselvallig tot slecht.


Wel nice dat jij het regelboek heb, kan je pben??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Helicaze schreef:
Ok. Iedereen deed gezellig mee, dus het was gepast. Komop man. In een birth of raw set zijn platen na 2013 gewoon not done. Punt. Ik denk dat je er bij had moeten zijn om het te begrijpen, want ik vind bijna al de setjes die hier geplaatst zijn wisselvallig tot slecht.


Wel nice dat jij het regelboek heb, kan je pben??

Heel zeker. Is een boek van 300 bladzijden geschreven door hardstylboy.

Maar euh, zoals ik zei, als je op het feest was zal je het wel begrijpen.

Wat ik zie:
- Fusion set van iets meer dan een kwartiertje waarin dan de remix van TFOS, This Is Who We Are, Crump (Ran-D Remix) zaten. WAAROM IN GODSNAAM???? Dat label heeft zoveel epische platen uitgebracht endan is het dit?
- Praise the Reverse bass met platen zonder reverse bass.
- Scantraxx dat uitdraaide op een DBSTF mix. 0 A-lusion of Second Identity platen, of ik heb ze gemist.
- Bella Italia met Red Alert en Rumble In The Jungle
- Birth Of Raw met platen na 2014. Toen de raw werd uitgekotst op dit forum.
- Viva Hollandia en alle andere nest die er nog stond met miljoenen inflatables. Opbokken met die onzin.
- Qlubtempo met een plaat uit 2012
- In de top 25 edits of remixen van platen steken waar honderden/duizenden mensen op gestemd hebben.

Ik snap dit niet echt nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Nee eens, die fusion of sound edit was echt domper, iedereen om ons heen vond dat ook.

Maar birth of raw, brutal en regain hebben we grote invloed gehad op de Raw van nu, niet echt ongepast dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Spobbertiet schreef:
Helicaze schreef:
Ok. Iedereen deed gezellig mee, dus het was gepast. Komop man. In een birth of raw set zijn platen na 2013 gewoon not done. Punt. Ik denk dat je er bij had moeten zijn om het te begrijpen, want ik vind bijna al de setjes die hier geplaatst zijn wisselvallig tot slecht.


Wel nice dat jij het regelboek heb, kan je pben??

Heel zeker. Is een boek van 300 bladzijden geschreven door hardstylboy.

Maar euh, zoals ik zei, als je op het feest was zal je het wel begrijpen.

Wat ik zie:
- Fusion set van iets meer dan een kwartiertje waarin dan de remix van TFOS, This Is Who We Are, Crump (Ran-D Remix) zaten. WAAROM IN GODSNAAM???? Dat label heeft zoveel epische platen uitgebracht endan is het dit?
- Praise the Reverse bass met platen zonder reverse bass.
- Scantraxx dat uitdraaide op een DBSTF mix. 0 A-lusion of Second Identity platen, of ik heb ze gemist.
- Bella Italia met Red Alert en Rumble In The Jungle
- Birth Of Raw met platen na 2014. Toen de raw werd uitgekotst op dit forum.
- Viva Hollandia en alle andere nest die er nog stond met miljoenen inflatables. Opbokken met die onzin.
- Qlubtempo met een plaat uit 2012
- In de top 25 edits of remixen van platen steken waar honderden/duizenden mensen op gestemd hebben.

Ik snap dit niet echt nee.

En toch was het een knetter vet feest dus waarom doe je nou moeilijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
En toch was het een knetter vet feest dus waarom doe je nou moeilijk

We zitten toch op een forum? Ik geef gewoon netjes mee wat ik pijnpunten vind.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle