Mee eensBasshunterzz wrote:Dichtgooien en verwijderen dit topic, zijn we hier ook weer vanaf
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 7 hours ago
Dit dus. Ik snap überhaupt niet hoe die mensen zichzelf en deze 'hardstyle' serieus kunnen nemen.Pipa wrote:Als dit toch eens geassocieerd wordt met hardstyle. Dit is toch echt schijt van de bovenste plank. Maar toch zie ik wel vaker dit soort mannetjes lopen op feesten en inderdaad niet komen om te genieten van de muzie, maar om drugs te gebruiken en in sommige gevallen ruzie te zoeken. Ik ga niet lang naar feestjes maar dit soort mensen zijn wel echt denk ik het dieptepunt die daar kunnen rondlopen
Rapper Steen
Serieus, volgens mij moeit je echt wel heel stoer en 14 jaar zijn om deze gasten (en deze track) te kunnen waarderen.
Serieus, volgens mij moeit je echt wel heel stoer en 14 jaar zijn om deze gasten (en deze track) te kunnen waarderen.
+1Basshunterzz wrote:Dichtgooien en verwijderen dit topic, zijn we hier ook weer vanaf
Ik sluit me hier volledig bij aan. Elk woord dat hieraan vuil wordt gemaakt is te veel. Ze verdienen het gewoon om lekker genegeerd te worden. Slotje erop en verdomme nooit meer over praten. Dat ze maar snel doorkrijgen dat het geen goed plan was om dit te doen en het NOOOOOOOOOOOIT weer proberen.Basshunterzz wrote:Dichtgooien en verwijderen dit topic, zijn we hier ook weer vanaf
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Mag wat mij betreft bij Andere Muziek, het is Trap met Hardstyle invloeden, niet andersom, valt erg op aan o.a. de indeling, opbouw, artiest en het label 
-
YHardtraxxer
- 64 posts member since 2013
- last seen Oct 2015
Precies dit, vooral die laatste zin.Zygoma wrote:Dit soort tracks zorgen dat ik steeds minder met hardstyle heb.
Het is nu "stoer" om te roepen dat je hardstyle wil, trekt daardoor allemaal tokkievolk aan.
Allemaal producers uit andere genres die graag willen meeliften komen aan met dramatische kicks, die door hun eigen hersenloze publiek bestempeld worden als "kankerhard".
Daar komt nog bij dat ik trap echt verschrikkelijke muziek vind.
Geef mij maar de tijd dat iedereen vond dat je naar teringherrie luisterde, dit soort troep maakt de hardstyle kapot.
Haha te slecht dit
Maar het krijgt wel alle aandacht dus goede promotie voor de artiest, en dat lijkt me nou net niet de bedoeling 
-
DHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Oct 2015
Waar o Waar heb ik dat touw gelaten?
-
HHardtraxxer
- 57 posts member since 2010
- last seen Feb 2019
Dit zou verboden moeten worden... weg ermee 
Vet stoer.
Zie ze al lopen op Thrillogy, en dan naar dj Coone gaan. 
"We willen rellen in de hel want in de hemel is geen hardstyle"
Je gaat me toch niet vertellen dat ze denken dat dit hardstyle is
Je gaat me toch niet vertellen dat ze denken dat dit hardstyle is
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Deze gasten hebben echt geen toegevoegde waarde aan de hele muziekwereld en de maatschappij. Gewoon in een oceaan droppen die gasten haha
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Nog steeds geen slotje? 
-
BHardtraxxer
- 218 posts member since 2013
- last seen Jul 2014
In de diepste oceaan gooien dit. 3 pagina's wil zeggen 3 pagina's aandacht. Verdienen ze niet. 
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
snap uberhaupt niet dat ik gepost word 
Hou eens op met het maken van die filmpjesForbidden Phobia wrote:snap uberhaupt niet dat ik gepost word
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 7 hours ago
Helemaal vergeten om op deze track te stemmen in me top 10 van 2014
-
HHardtraxxer
- 283 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
ze denken ook nog dat ze cool zijn 
Ik hoop dat ik de laatste ben die in dit toppa reageert.
-
S
Deze gaat mee voor op de carnavalswagen 
Laat die gasten dit toch lekker maken, als die rawstyle meuk van tegenwoordig mag dan dit ook.
Laat die gasten dit toch lekker maken, als die rawstyle meuk van tegenwoordig mag dan dit ook.