Hardtraxxer
563 posts member since 2014
last seen Jun 2014
Basshunterzz wrote:Dichtgooien en verwijderen dit topic, zijn we hier ook weer vanaf :thumbup:
Mee eens :thumbup: dichtgooien :thumbdown:
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
:cry: Als dit toch eens geassocieerd wordt met hardstyle. Dit is toch echt schijt van de bovenste plank. Maar toch zie ik wel vaker dit soort mannetjes lopen op feesten en inderdaad niet komen om te genieten van de muzie, maar om drugs te gebruiken en in sommige gevallen ruzie te zoeken. Ik ga niet lang naar feestjes maar dit soort mensen zijn wel echt denk ik het dieptepunt die daar kunnen rondlopen
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Pipa wrote::cry: Als dit toch eens geassocieerd wordt met hardstyle. Dit is toch echt schijt van de bovenste plank. Maar toch zie ik wel vaker dit soort mannetjes lopen op feesten en inderdaad niet komen om te genieten van de muzie, maar om drugs te gebruiken en in sommige gevallen ruzie te zoeken. Ik ga niet lang naar feestjes maar dit soort mensen zijn wel echt denk ik het dieptepunt die daar kunnen rondlopen
Dit dus. Ik snap überhaupt niet hoe die mensen zichzelf en deze 'hardstyle' serieus kunnen nemen.
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
Rapper Steen :/

Serieus, volgens mij moeit je echt wel heel stoer en 14 jaar zijn om deze gasten (en deze track) te kunnen waarderen.
Hardtraxxer
256 posts member since 2009
last seen Sep 2016
Basshunterzz wrote:Dichtgooien en verwijderen dit topic, zijn we hier ook weer vanaf :thumbup:
+1
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Ik sluit me hier volledig bij aan. Elk woord dat hieraan vuil wordt gemaakt is te veel. Ze verdienen het gewoon om lekker genegeerd te worden. Slotje erop en verdomme nooit meer over praten. Dat ze maar snel doorkrijgen dat het geen goed plan was om dit te doen en het NOOOOOOOOOOOIT weer proberen.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Mag wat mij betreft bij Andere Muziek, het is Trap met Hardstyle invloeden, niet andersom, valt erg op aan o.a. de indeling, opbouw, artiest en het label :)
Y
Hardtraxxer
64 posts member since 2013
last seen Oct 2015
Zygoma wrote:Dit soort tracks zorgen dat ik steeds minder met hardstyle heb.

Het is nu "stoer" om te roepen dat je hardstyle wil, trekt daardoor allemaal tokkievolk aan.
Allemaal producers uit andere genres die graag willen meeliften komen aan met dramatische kicks, die door hun eigen hersenloze publiek bestempeld worden als "kankerhard".

Daar komt nog bij dat ik trap echt verschrikkelijke muziek vind.

Geef mij maar de tijd dat iedereen vond dat je naar teringherrie luisterde, dit soort troep maakt de hardstyle kapot.
Precies dit, vooral die laatste zin.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Haha te slecht dit :lol: Maar het krijgt wel alle aandacht dus goede promotie voor de artiest, en dat lijkt me nou net niet de bedoeling xd
D
Hardtraxxer
107 posts member since 2011
last seen Oct 2015
Waar o Waar heb ik dat touw gelaten?
H
Hardtraxxer
57 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Dit zou verboden moeten worden... weg ermee :x
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 41 minutes ago
Vet stoer. :lol: Zie ze al lopen op Thrillogy, en dan naar dj Coone gaan. :lol:
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2011
last seen Apr 2014
"We willen rellen in de hel want in de hemel is geen hardstyle"

Je gaat me toch niet vertellen dat ze denken dat dit hardstyle is :lol:
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Deze gasten hebben echt geen toegevoegde waarde aan de hele muziekwereld en de maatschappij. Gewoon in een oceaan droppen die gasten haha
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Nog steeds geen slotje? >.<
B
Hardtraxxer
218 posts member since 2013
last seen Jul 2014
In de diepste oceaan gooien dit. 3 pagina's wil zeggen 3 pagina's aandacht. Verdienen ze niet. :thumbup:
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
snap uberhaupt niet dat ik gepost word :/
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Forbidden Phobia wrote:snap uberhaupt niet dat ik gepost word :/
Hou eens op met het maken van die filmpjes
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Helemaal vergeten om op deze track te stemmen in me top 10 van 2014
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
Image
H
Hardtraxxer
283 posts member since 2014
last seen Jan 2026
ze denken ook nog dat ze cool zijn :cry:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Ik hoop dat ik de laatste ben die in dit toppa reageert.
S
Deze gaat mee voor op de carnavalswagen :lol:

Laat die gasten dit toch lekker maken, als die rawstyle meuk van tegenwoordig mag dan dit ook.
Hardtraxxer
307 posts member since 2015
Ik vind het wel een lekker lied hoor; lekker beuken tijdens dat hardstyle stuk en twerken op trap. Twee vliegen in één klap.