Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 00:10 
 
Hardtraxx Newbie

Artiest: EZG

Track(s): Rellen In De Hel

Sample/video:

Bron: youtube

Wat een nummer :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 00:18 
 
Hardtraxx Elite

Dit ga je toch niet menen hoop ik??
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 02:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nummer is niet heel slecht, clip is wel vet. :yes: Heeft zeker potentie! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 02:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 02:35 
 
Hardtraxx Addict

Guido schreef:
Nummer is niet heel slecht, clip is wel vet. :yes: Heeft zeker potentie! :corn:


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 07:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niveau Yellow Claw :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 08:54 
 
Hardtraxx Newbie

"We willen rellen in de hel want in de hemel is geen hardstyle" :lol:

Na Blutonium Boy en Yellow Claw een nieuw dieptepunt. En deze keer gaat het wel heel diep (mwah ok Blutonium Boy is misschien nog wel erger). Is dit dan de 'muziek' die hardstyle kapot maakt zoals de Gabber Pietjes bij de hardcore hype in de jaren 90?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonC schreef:
Is dit dan de 'muziek' die hardstyle kapot maakt zoals de Gabber Pietjes bij de hardcore hype in de jaren 90?

Yup, maar dan lekker in een hedendaags jasje, goede afspiegeling van de gemiddelde persoon van zeer lage sociale achtergrond (denk dat een andere omschrijving weer wat mensen tegen het zere been schopt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 10:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ah, eindelijk een waardige concurrent voor Psyko Punkz. Heerlijke teksten. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 11:20 
 
Hardtraxx Newbie

Wat mij betreft DE carnavalskraker van 2014 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 11:22 
 

tweakerzz schreef:

Wat een nummer :cry: :cry: :cry:


/hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 11:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit soort tracks zorgen dat ik steeds minder met hardstyle heb.

Het is nu "stoer" om te roepen dat je hardstyle wil, trekt daardoor allemaal tokkievolk aan.
Allemaal producers uit andere genres die graag willen meeliften komen aan met dramatische kicks, die door hun eigen hersenloze publiek bestempeld worden als "kankerhard".

Daar komt nog bij dat ik trap echt verschrikkelijke muziek vind.

Geef mij maar de tijd dat iedereen vond dat je naar teringherrie luisterde, dit soort troep maakt de hardstyle kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rellen, zuipen, snuiven
Leen je meisje even uit, want ik wil melluk op haar spuiten! :bomb: :bomb: :bomb:

8============================================D''''''-,,,
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen aandacht geven dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Geen aandacht geven dan

True, lekker voorbij laten gaan deze onzin
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat is deze?! :lol:
wel jammer want kvind dat kickroll stukje wel lekker haha, alleen de rest van heel het idee achter dit nummer is echt om te janken gewoon :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Geen aandacht geven dan


Vind ik wel lastig in dit soort situaties.
Een stel kleine kindertjes die taal uit slaan waar ze geen idee van hebben.
Stuur ze allemaal voor een heropvoedingskamp van 3 maanden naar Syriƫ, waar bedreiging, geweld en de dood een stuk dichter bij je is. Misschien veranderd dat het wereldbeeld van deze kinderen. In welvaartsland Nederland is alles toegestaan, zelfs deze onzin.

Ik kan hier gewoon slecht tegen. Stelletje kleuters. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 12:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zieke synth zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wow zieke shit, ze willen vechten en rellen en snuiven, steken vuurwerkjes af en doen moshpitten.
Hier wil ik wel mee geassocieerd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:surrender: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is dus precies de reden waarom bepaalde individuen zich niet zouden moeten voortplanten... :/ :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 13:32 
 
Hardtraxxer

- mijn eerste post was een beetje te ver gezocht xd -
EDIT : Ik weet niet of ik hier nou om moet gaan janken of lachen :lol:
Het diepte punt is hiermee wel bereikt in de hedendaagse "hardstyle" , naar dit kan het dus alleen nog maar beter gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koene schreef:
Dit is dus precies de reden waarom bepaalde individuen zich niet zouden moeten voortplanten... :/ :huh:


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De fuck. Infected records is toch waar steen ook op released, hoezo ineens deze zooi?

Dit vergelijken met Yellow claw is overigens ook kansloos, YC is 100x beter dan dit.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks