Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Dichtgooien en verwijderen dit topic, zijn we hier ook weer vanaf :thumbup:


Mee eens :thumbup: dichtgooien :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 00:20 
 
Hardtraxx Veteran

:cry: Als dit toch eens geassocieerd wordt met hardstyle. Dit is toch echt schijt van de bovenste plank. Maar toch zie ik wel vaker dit soort mannetjes lopen op feesten en inderdaad niet komen om te genieten van de muzie, maar om drugs te gebruiken en in sommige gevallen ruzie te zoeken. Ik ga niet lang naar feestjes maar dit soort mensen zijn wel echt denk ik het dieptepunt die daar kunnen rondlopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
:cry: Als dit toch eens geassocieerd wordt met hardstyle. Dit is toch echt schijt van de bovenste plank. Maar toch zie ik wel vaker dit soort mannetjes lopen op feesten en inderdaad niet komen om te genieten van de muzie, maar om drugs te gebruiken en in sommige gevallen ruzie te zoeken. Ik ga niet lang naar feestjes maar dit soort mensen zijn wel echt denk ik het dieptepunt die daar kunnen rondlopen

Dit dus. Ik snap überhaupt niet hoe die mensen zichzelf en deze 'hardstyle' serieus kunnen nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 09:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rapper Steen :/

Serieus, volgens mij moeit je echt wel heel stoer en 14 jaar zijn om deze gasten (en deze track) te kunnen waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 09:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Dichtgooien en verwijderen dit topic, zijn we hier ook weer vanaf :thumbup:


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Dichtgooien en verwijderen dit topic, zijn we hier ook weer vanaf :thumbup:


Ik sluit me hier volledig bij aan. Elk woord dat hieraan vuil wordt gemaakt is te veel. Ze verdienen het gewoon om lekker genegeerd te worden. Slotje erop en verdomme nooit meer over praten. Dat ze maar snel doorkrijgen dat het geen goed plan was om dit te doen en het NOOOOOOOOOOOIT weer proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 18:54 
 
Hardtraxx Addict

Mag wat mij betreft bij Andere Muziek, het is Trap met Hardstyle invloeden, niet andersom, valt erg op aan o.a. de indeling, opbouw, artiest en het label :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 20:01 
 
Hardtraxxer

Zygoma schreef:
Dit soort tracks zorgen dat ik steeds minder met hardstyle heb.

Het is nu "stoer" om te roepen dat je hardstyle wil, trekt daardoor allemaal tokkievolk aan.
Allemaal producers uit andere genres die graag willen meeliften komen aan met dramatische kicks, die door hun eigen hersenloze publiek bestempeld worden als "kankerhard".

Daar komt nog bij dat ik trap echt verschrikkelijke muziek vind.

Geef mij maar de tijd dat iedereen vond dat je naar teringherrie luisterde, dit soort troep maakt de hardstyle kapot.


Precies dit, vooral die laatste zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha te slecht dit :lol: Maar het krijgt wel alle aandacht dus goede promotie voor de artiest, en dat lijkt me nou net niet de bedoeling xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 01:44 
 
Hardtraxxer

Waar o Waar heb ik dat touw gelaten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 02:15 
 
Hardtraxxer

Dit zou verboden moeten worden... weg ermee :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet stoer. :lol: Zie ze al lopen op Thrillogy, en dan naar dj Coone gaan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 12:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

"We willen rellen in de hel want in de hemel is geen hardstyle"

Je gaat me toch niet vertellen dat ze denken dat dit hardstyle is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 13:48 
 
Hardtraxx Addict

Deze gasten hebben echt geen toegevoegde waarde aan de hele muziekwereld en de maatschappij. Gewoon in een oceaan droppen die gasten haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 13:53 
 
Hardtraxx Addict

Nog steeds geen slotje? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 14:55 
 
Hardtraxxer

In de diepste oceaan gooien dit. 3 pagina's wil zeggen 3 pagina's aandacht. Verdienen ze niet. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

snap uberhaupt niet dat ik gepost word :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
snap uberhaupt niet dat ik gepost word :/

Hou eens op met het maken van die filmpjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Helemaal vergeten om op deze track te stemmen in me top 10 van 2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 15:56 
 
Hardtraxxer

ze denken ook nog dat ze cool zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat ik de laatste ben die in dit toppa reageert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:30 
 

Deze gaat mee voor op de carnavalswagen :lol:

Laat die gasten dit toch lekker maken, als die rawstyle meuk van tegenwoordig mag dan dit ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het wel een lekker lied hoor; lekker beuken tijdens dat hardstyle stuk en twerken op trap. Twee vliegen in één klap.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks