Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 14:43 
 
Hardtraxx Elite

Haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Hahaha geniet er van inplaats je er druk om te maken
Hun veranderen de hardstyle teminste!!
Voorde rest is het een en al de zelfde muziek
Allemaal de zelfde opbouw de zelfde breaks de zelfde Klimax en het zelfde einde en alles op het zelfde moment altijd
En zo zit elke hardstyle plaat inmekaar
Eenheidsworst noemt men dat
Als je een plaat hebt gehoord dan heb je ze allemaal gehoord!!!
Omdat ze allemaal het zelfde zijn!
Dit is teminste experimenteren met hardstyle
Komt er eindelijk s verandering in die muziek stijl!!!


Een reactie van iemand op dit nummer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker flink hakken in de clip xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 15:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wow er zijn nu drie manieren om climax te schrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wow er zijn nu drie manieren om climax te schrijven.


hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
De fuck. Infected records is toch waar steen ook op released, hoezo ineens deze zooi?

Dit vergelijken met Yellow claw is overigens ook kansloos, YC is 100x beter dan dit.


Steen zit ook in de clip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 16:13 
 
Hardtraxx Elite

3:02 mooie kickrolls ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Citaat:
Hun veranderen de hardstyle teminste!!

Een reactie van iemand op dit nummer >.<

Haha want de hardstyle is idd nooit veranderd sinds 2004.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Dit soort tracks zorgen dat ik steeds minder met hardstyle heb.

Het is nu "stoer" om te roepen dat je hardstyle wil, trekt daardoor allemaal tokkievolk aan.
Allemaal producers uit andere genres die graag willen meeliften komen aan met dramatische kicks, die door hun eigen hersenloze publiek bestempeld worden als "kankerhard".

Daar komt nog bij dat ik trap echt verschrikkelijke muziek vind.

Geef mij maar de tijd dat iedereen vond dat je naar teringherrie luisterde, dit soort troep maakt de hardstyle kapot.

Ben het hier wel mee eens. Kan hier overigens ook wel om janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 16:37 
 
Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
De fuck. Infected records is toch waar steen ook op released, hoezo ineens deze zooi?

Dit vergelijken met Yellow claw is overigens ook kansloos, YC is 100x beter dan dit.


EZG is maatje van Steen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 17:06 
 
Hardtraxx Addict

Zygoma schreef:

Het is nu "stoer" om te roepen dat je hardstyle wil, trekt daardoor allemaal tokkievolk aan.
Allemaal producers uit andere genres die graag willen meeliften komen aan met dramatische kicks, die door hun eigen hersenloze publiek bestempeld worden als "kankerhard".

Geef mij maar de tijd dat iedereen vond dat je naar teringherrie luisterde, dit soort troep maakt de hardstyle kapot.


Ben ik het mee eens! precies zulke "rappers" en van die jochies komen nu beetje stoer doen op hardstyle feesten.
Helaas zie je bij sommige feesten al het 'gangster langs de kant gehalte' oplopen.
En dan die clip :lol: jongetjes die stenen gooien en zogenaamd met een vlindermes :lol:
Gozer moet denk ik wel met die dunne kippenvleugels van em xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 17:08 
 
Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
Dit vergelijken met Yellow claw is overigens ook kansloos, YC is 100x beter dan dit.


Dit zeker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 17:25 
 
Hardtraxx Newbie

Steffnov schreef:
Yup, maar dan lekker in een hedendaags jasje, goede afspiegeling van de gemiddelde persoon van zeer lage sociale achtergrond (denk dat een andere omschrijving weer wat mensen tegen het zere been schopt)


Dan valt Headhunterz nog mee he :) Misschien kan dit EZG wel ff een collab maken met Blutonium Boy :worship: Het is natuurlijk zo dat je eenvoudig een nummer als dit kan negeren. Als door dit soort belachelijke tracks de hardstyle hype een beetje doorslaat, dan is dat niet per definitie een negatieve ontwikkeling voor de echte liefhebbers. Zolang de juiste producers maar echte muziek blijven maken. Dat was destijds in 97/98 helaas niet echt het geval. Dat stoer doen langs de kant op feesten ervaar ik overigens niet zo, daarin zie ik geen verandering. Wel een steeds jonger publiek, of word ik steeds ouder? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 17:30 
 
Hardtraxx Newbie

Nog een reactie op de video:
Citaat:
Kick kon wat meer laag hebben naar mijn mening. Screeches klinken wel, maar klinken soms simpel. Maar deze guys produceren normaal gesproken hiphop beats. Dus vind het een geslaagde track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 17:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die lyrics :lol: en dan ook nog lekker hakken op hardstyle >.<

Delt-A schreef:
wow zieke shit, ze willen vechten en rellen en snuiven, steken vuurwerkjes af en doen moshpitten.
Hier wil ik wel mee geassocieerd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Geen woorden hiervoor.. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga denk maar is ff een heel goed potje janken. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mijn god wat een ellende... te triest voor woorden dit :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Geef mij maar de tijd dat iedereen vond dat je naar teringherrie luisterde, dit soort troep maakt de hardstyle kapot.

+1

Fietsband schreef:
Ik schaam me diep om Nederlander te zijn :cry:

Nederlander? Waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 18:44 
 
Donateur

Snap niet dat dit in deze topic staat, moet naar overige muziek.

Staat toch echt Releases > "HARDSTYLE" > Nieuwe Track

Tis is soort van Trap muziek.

Trap deze topic maar naar overige muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
Geef mij maar de tijd dat iedereen vond dat je naar teringherrie luisterde, dit soort troep maakt de hardstyle kapot.

Ja, dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:

Geef mij maar de tijd dat iedereen vond dat je naar teringherrie luisterde, dit soort troep maakt de hardstyle kapot.


Dit inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 21:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Niveau Yellow Claw :x


Oprotten ermee dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Dichtgooien en verwijderen dit topic, zijn we hier ook weer vanaf :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 22:55 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Dichtgooien en verwijderen dit topic, zijn we hier ook weer vanaf :thumbup:

+1
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks