Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Er is volgens mij helemaal geen bron voor het feit dat het deze tracks zijn op de volgende Prophet release toch?
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Vette tracks deze 2. Ik vind het stijltje van The Prophet gewoon echt vet. Vooral de intro's en outro's. Hopelijk gaat hij meer muziek die richting de oldschool gaat maken.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
PNXRMX wrote:Er is volgens mij helemaal geen bron voor het feit dat het deze tracks zijn op de volgende Prophet release toch?
zie openingspost. heb m een tijdje geleden gemaild.
Hardtraxxer
415 posts member since 2010
last seen Sep 2015
My religion :bomb:
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Zal het een 4 tracker worden? My Religion / Counterfeit / Don't Touch Me, en dan nog een 4e track erbij?
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Gangsterdwerg wrote:
PNXRMX wrote:Er is volgens mij helemaal geen bron voor het feit dat het deze tracks zijn op de volgende Prophet release toch?
Ze zullen uitkomen - wil niet per se zeggen dat ze deel uitmaken van dezelfde plaat. Ook is het niet eens zeker dat z'n plannen niet ondertussen gewijzigd zijn - de OP is wel een tijdje geleden gemaakt.
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
PNXRMX wrote:
Gangsterdwerg wrote:
Ze zullen uitkomen - wil niet per se zeggen dat ze deel uitmaken van dezelfde plaat. Ook is het niet eens zeker dat z'n plannen niet ondertussen gewijzigd zijn - de OP is wel een tijdje geleden gemaakt.
+1 slotje
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Slotje totdat er meer info over is!