Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2009 11:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
San Miquel schreef:
100% zeker van niet.... puur zaken, puur financieel... :sick:

Kom op nou, dat label van hem brengt al zoveel geld bij hem in het laatje dat die ene productie van hem er echt geen reet meer toe doet.

The Prophet doet dit al ongeveer sinds jouw geboortejaar, die zal ook wel op het einde zijn van zijn creatieve latijn. Maar ja, je moet tegenwoordig wel wat releasen om bekend te blijven. Als ie nu niks meer blijft releasen zal over 5 jaar niemand meer een fuck geven om The Prophet.
Dat zie ik nu gebeuren bij Dana, die doet niks meer in de studio en een hoop mensen zijn tegenwoordig totaal niet bekend met haar.

Klopt idd dat ie al lang bezig is, en dat is puur uit zakelijk oogpunt. Als je weet hoe bij Scantraxx de zaken geregeld zijn dan weet je dus dat het puur zakkenvullerij is (bv: 15% van alle inkomsten per artiest per optreden gaan naar hem).

Natuurlijk moet hij blijven releasen, maar dat doet ie echt niet meer 'voor de fun'...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2009 23:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Klopt idd dat ie al lang bezig is, en dat is puur uit zakelijk oogpunt. Als je weet hoe bij Scantraxx de zaken geregeld zijn dan weet je dus dat het puur zakkenvullerij is (bv: 15% van alle inkomsten per artiest per optreden gaan naar hem).

Natuurlijk moet hij blijven releasen, maar dat doet ie echt niet meer 'voor de fun'...

Maar juist DAN maakt deze lullige release hem toch helemaal geen reet uit? Als ie al zoveel verdiend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2009 10:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
San Miquel schreef:
Klopt idd dat ie al lang bezig is, en dat is puur uit zakelijk oogpunt. Als je weet hoe bij Scantraxx de zaken geregeld zijn dan weet je dus dat het puur zakkenvullerij is (bv: 15% van alle inkomsten per artiest per optreden gaan naar hem).

Natuurlijk moet hij blijven releasen, maar dat doet ie echt niet meer 'voor de fun'...

Maar juist DAN maakt deze lullige release hem toch helemaal geen reet uit? Als ie al zoveel verdiend...

Voor ons is dit een lullige release ja, voor het dagjes volk is het wel 'The Prophet'...
Die naam schijnt nog steeds te werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2009 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd hoeveel (dagjes)mensen in hun msn naam zullen hebben: HARDSTYLE IS MY RELIGION!!! :mad: :mad:
Als die uit is haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2009 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat had ik al paar maanden trg in me msn naam staan toen ik hem voor het eerst hoorde :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2009 14:59 
 
Donateur

ligt het aan mij of lijkt dit meer op
SOFTstyle? :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2009 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

My Religion is van precies hetzelfde kaliber als wat Showtek nu maakt. En dat doet me helemaal niks, maar ik vidn het wel apart dat ik bij Showtek veel minder negatieve reacties zie dan hier.

Don't Touch Me heeft, eerlijk is eerlijk, een unieke sound, maar ik blijf het jammer vinden dat deze sound oorspronkelijk van Frontliner is gekomen en dat The Prophet die nu met Morphed en deze track heeft 'overgenomen'.

De vocals zijn er overigens wel op vooruit gedaan, maar nog steeds verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2009 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Benieuwd hoeveel (dagjes)mensen in hun msn naam zullen hebben: HARDSTYLE IS MY RELIGION!!! :mad: :mad:
Als die uit is haha.


Ik heb er al 1 gezien hoor, een tijdje geleden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2009 22:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
My Religion is van precies hetzelfde kaliber als wat Showtek nu maakt. En dat doet me helemaal niks, maar ik vidn het wel apart dat ik bij Showtek veel minder negatieve reacties zie dan hier.

Don't Touch Me heeft, eerlijk is eerlijk, een unieke sound, maar ik blijf het jammer vinden dat deze sound oorspronkelijk van Frontliner is gekomen en dat The Prophet die nu met Morphed en deze track heeft 'overgenomen'.

De vocals zijn er overigens wel op vooruit gedaan, maar nog steeds verschrikkelijk.

De intro van Don't touch me is gewoon echt super lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2009 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

my religion is wel vett ^^
don't touch me valt me tegen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2009 21:09 
 
Hardtraxxer

Wat een gezeik hier weer.. :thumbdown: Vind My Religion ook minder maar Don't touch me was wel vet op defqon. Maar hij mag wel weer iets uitpbrengen dat vergelijkbaar met Chubby is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2009 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

My Religion vind ik wel een vette plaat, ook lekkere vocals :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 13:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

super tofff

laat maar snel uit komen :drool: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 14:28 
 
Hardtraxx Elite

Ik hoop niet dat The prophet het over deze platen had :sick: :sick: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Ik hoop niet dat The prophet het over deze platen had :sick: :sick: :')


+1 echt saaie tracks.
alleen don't touch me heeft wel geinige vocals, meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind de platen ook niet echt super geweldig (don't touch me klinkt wel lekker trouwens), maar dat hoef ik van deze man ook niet te vinden. Hij is sowieso al super, en als ie dan eens wat mindere plaatjes uitbrengt รก la. Ik bedoel als je nou kijkt wat ie eerder heeft uitgebracht, plaatjes als Chubby & Recession (die vind ik persoonlijk echt super). The Prophet respect man :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
My Religion is van precies hetzelfde kaliber als wat Showtek nu maakt. En dat doet me helemaal niks, maar ik vidn het wel apart dat ik bij Showtek veel minder negatieve reacties zie dan hier.

Don't Touch Me heeft, eerlijk is eerlijk, een unieke sound, maar ik blijf het jammer vinden dat deze sound oorspronkelijk van Frontliner is gekomen en dat The Prophet die nu met Morphed en deze track heeft 'overgenomen'.

De vocals zijn er overigens wel op vooruit gedaan, maar nog steeds verschrikkelijk.


Ik denk dat Showtek minder slechte reacties krijgt omdat we niet eens de moeite doen om het af te kraken. Ik weet niet of dat voor meer mensen geldt, maar voor mij in ieder geval wel. :P
Ik geef totaal niet om Showtek (nooit gedaan ook, ik vind hooguit 2 plaatjes wel oke), maar The Prophet aan de andere kant.. Daarvan weten we dat hij veel beter kan (Shizzle my Dizzle, Dipswitch, OG Pimp, Cocain Bizznizz, Cold Rockking en nog meer)!
Teleurstellende release, vind ik zelf ook.. Helaas.
Het had veel meer kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus wat zijn jullie voorspelbaar allemaal!!!

Zodra een grotere naam weer een plaat uitbrengt beginnen jullie te zeiken!
Ik heb ook wel betere nummers gehoord maar dan hoef je toch niet iemand helemaal af te zeiken!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

rodger88 schreef:
Jezus wat zijn jullie voorspelbaar allemaal!!!

Zodra een grotere naam weer een plaat uitbrengt beginnen jullie te zeiken!
Ik heb ook wel betere nummers gehoord maar dan hoef je toch niet iemand helemaal af te zeiken!!!

naja deze nummets zijn al een jaar geleden verschenen op youtube en toen werden ze ook al afgekraakt... niet zo gek dus dat dat nu ook gebeurd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
rodger88 schreef:
Jezus wat zijn jullie voorspelbaar allemaal!!!

Zodra een grotere naam weer een plaat uitbrengt beginnen jullie te zeiken!
Ik heb ook wel betere nummers gehoord maar dan hoef je toch niet iemand helemaal af te zeiken!!!

naja deze nummets zijn al een jaar geleden verschenen op youtube en toen werden ze ook al afgekraakt... niet zo gek dus dat dat nu ook gebeurd ;)


ik zeg ook niet dat het iets van de laatste tijd is.
Ik denk dat we dov dankbaar mogen zijn voor wat hij allemaal heeft gedaan voor de HS industrie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

't gaat hier nu toch om deze release, als je wil praten over hoe goed "the prophet"is voor de hardstyle scene. Start je daarvoor een nieuw topic;)!

Verder ben ik niet helemaal weg van deze release. K heb ook het idee dat My religion heel snel is afgemaakt. Mag nog wel eens een review krijgen. Is in potentie wel een leuk nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 17:59 
 
Hardtraxxer

we zijn beter gewend..

maar in de toekomst komt er misschien weer iets beters zoals Counterfeit. The Prophet heeft zelf al aangegeven dat we van hem geen 'climax-gerichte' nummers hoeven te verwachten, en dat hij zelf een beetje moe wordt van al die breaks dus ik hoop dat het beter gaat worden dan dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
Jezus wat zijn jullie voorspelbaar allemaal!!!

Zodra een grotere naam weer een plaat uitbrengt beginnen jullie te zeiken!
Ik heb ook wel betere nummers gehoord maar dan hoef je toch niet iemand helemaal af te zeiken!!!


dus we mogen een release niet (negatief) beoordelen, en moeten alleen positieve dingen posten "zodra een grotere naam weer een plaat uitbrengt"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 00:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

My relegion, EIN-DE-LIJK
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 00:47 
 
Hardtraxxer

Soo, dat had ik niet verwacht, ik dacht dat dont touch me wel in de prullenbak zou gaan...

Ik vind m best ok, en al dat gezeik, iedereen maakt toch wel eens een mindere track, The Prophet verdiend zowiezo toch wel respect vind ik maar okee...

en btw, iedereen wil toch geld verdienen???

niemand doet iets voor nix, ook jij niet;)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle