Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2009 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Prophet - My Religion / Don't Touch Me

Label: Scantraxx
Vinyl release: onbekend
WEB release: onbekend

A1. My Religion
B1. Don't Touch Me (ft. Shayla)

Samples:
My Religion:


Don't Touch Me:



bron: The Prophet zelf, per mail:
Citaat:
hi valentijn,

de platen gaan uitkomen als ik ze helemaal "ge-fine-tuned' heb.

thx voor de positieve feedback iig!

grtz

Dov J. Elkabas
DJ The Prophet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 00:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Don't Touch Me alsnog een release? :oh: Die zag ik niet aankomen.. Dacht dat ie na dat kansloze gebeuren met Rocks toch echt de prullenbak inging, aangezien de bewerkte versie die nu dus Don't Touch Me heet bijna nergens meer te horen was
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toe maar weer, van de hardstyle godfather himself zeg! Nice xd . Vind de release wel aardig ;) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 01:40 
 
Hardtraxxer

Black Stripez erook bij please :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neeeeeeeeeeeeee dit meen je niet. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 10:53 
 
Hardtraxx Addict

In my religion vind ik alleen de vocals wel gaaf helaas is de rest van de track minder, Don't touch me klinkt wel lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 11:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is dit het huidige niveau waar The Prophet zich op begeeft? Jammer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 12:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind de intro's van bijde nummers het vetst. Verder is my religion heerlijk om mee te blerren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nominatie: Minste release van het jaar.

Ik heb werkelijk een afschuwelijke hekel aan die veels te vrolijke anti-deun in My Religion, past totaal niet bij de rest. Don't Touch Me is nog enigzins te doen, maar ook niet je van het..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 12:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Nominatie: Minste release van het jaar.

Ik heb werkelijk een afschuwelijke hekel aan die veels te vrolijke anti-deun in My Religion, past totaal niet bij de rest. Don't Touch Me is nog enigzins te doen, maar ook niet je van het..

Releases van prophet zijn het niet echt meer waard, en on stage draait ie nou ook niet echt geweldige sets.
Maar deze man hoeft ook helemaal niks meer te releasen, ik denk dat hij het echt nog puur voor de fun doet. Bij het interview op de defqon1 2008 dvd geeft hij zelf ook toe dat hij eigenlijk niks meer hoeft te produceren, omdat al zijn label artiesten al genoeg produceren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, en khadber, dit is niet de minste release van het jaar vind ik, maar geweldig is deze inderdaag zeker niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het zeker wel een toprelease maar ik ben zelf ook een beetje fanboy van the prophet. Zijn kicks zijn gewoon hard, de intro's van beide nummers zijn lekker, de vocals vind ik ook vet (behalve dat aftellen) En ook de melodieen van met name don't touch me vind ik echt vet. daarom had ik m ook gemaild want ik moet deze gewoon hebben :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 14:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
ik denk dat hij het echt nog puur voor de fun doet..

100% zeker van niet.... puur zaken, puur financieel... :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 14:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
100% zeker van niet.... puur zaken, puur financieel... :sick:

Kom op nou, dat label van hem brengt al zoveel geld bij hem in het laatje dat die ene productie van hem er echt geen reet meer toe doet.

The Prophet doet dit al ongeveer sinds jouw geboortejaar, die zal ook wel op het einde zijn van zijn creatieve latijn. Maar ja, je moet tegenwoordig wel wat releasen om bekend te blijven. Als ie nu niks meer blijft releasen zal over 5 jaar niemand meer een fuck geven om The Prophet.
Dat zie ik nu gebeuren bij Dana, die doet niks meer in de studio en een hoop mensen zijn tegenwoordig totaal niet bekend met haar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke intro en outro weer! Beide nummers knallen lekker! Al vind ik dat The Prophet de teksten bij My Religion wel weg had mogen laten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 15:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sowieso vind ik de nieuwere releases van The Prophet niet echt geweldig.. Heb t idee dat Dov te hard probeert om de nieuwere stijl na te maken, terwijl hij beter is in de old school hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maarja, hij zal ook wel met de tijd mee willen gaan he. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Don't touch me vind ik nog wel aardig hoor :thumbup:

My Religion intro is echt bruut, maar die qlimax :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nice! My Religion is wel een mooie plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn leuke plaatjes,, don't touch me nog nooit live gehoord maar lijkt me wel dikker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 19:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Sowieso vind ik de nieuwere releases van The Prophet niet echt geweldig.. Heb t idee dat Dov te hard probeert om de nieuwere stijl na te maken, terwijl hij beter is in de old school hardstyle

Wat?! Recession en Chubby zijn dik :worship: of summer of hardstyle, ondanks dat hij een beetje gejat is, toch wel een van de platen van 2009
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 21:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chubby is idd een supertoffe plaat. Recession deed me eigenlijk niet zo veel. Morphed en Fuck-R waren flinke tegenvallers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met S.W.A.T in de Waerdse Tempel opende The Prophet z'n set met Don't Touch Me, dat was echt zo vet!! :yay: Recession daar achteraan maakte het helemaal af. Vind het een mooie plaat en kijk uit naar de release. Aan de andere kant My Religion doet me niet zo veel, kan me voorstellen dat het op een feest lekker mee blerren is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2009 02:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt het aan mij of is er geen bevestiging dat die tracks op 1 release komen? Nieuwswaarde van dit topic is eigenlijk: "My Religion en Don't Touch Me komen uit als ze klaar zijn". Beter iets voor het wist je dat topic ofzo.

Wel thx voor de info trouwens. Hopelijk komt er ook een dub mix van don't touch me, of zelfs ook een release van de originele Rocks versie. Vond m wel lekker op swat outland toen, NL tekst of niet. Misschien een idee voor een digital only release, zoals die 3 A-lusion tracks laatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2009 10:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

De vocals vn My Religion zijn wel hard.
Don't touch me niet echt mening over.

Maarja, toch wel leuk dat ze toch nog gereleased worden.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle