Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 02:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is volgens mij helemaal geen bron voor het feit dat het deze tracks zijn op de volgende Prophet release toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette tracks deze 2. Ik vind het stijltje van The Prophet gewoon echt vet. Vooral de intro's en outro's. Hopelijk gaat hij meer muziek die richting de oldschool gaat maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Er is volgens mij helemaal geen bron voor het feit dat het deze tracks zijn op de volgende Prophet release toch?

zie openingspost. heb m een tijdje geleden gemaild.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

My religion :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 13:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zal het een 4 tracker worden? My Religion / Counterfeit / Don't Touch Me, en dan nog een 4e track erbij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
PNXRMX schreef:
Er is volgens mij helemaal geen bron voor het feit dat het deze tracks zijn op de volgende Prophet release toch?

zie openingspost. heb m een tijdje geleden gemaild.


Ze zullen uitkomen - wil niet per se zeggen dat ze deel uitmaken van dezelfde plaat. Ook is het niet eens zeker dat z'n plannen niet ondertussen gewijzigd zijn - de OP is wel een tijdje geleden gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 16:04 
 
Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Gangsterdwerg schreef:
PNXRMX schreef:
Er is volgens mij helemaal geen bron voor het feit dat het deze tracks zijn op de volgende Prophet release toch?

zie openingspost. heb m een tijdje geleden gemaild.


Ze zullen uitkomen - wil niet per se zeggen dat ze deel uitmaken van dezelfde plaat. Ook is het niet eens zeker dat z'n plannen niet ondertussen gewijzigd zijn - de OP is wel een tijdje geleden gemaakt.


+1 slotje
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Slotje totdat er meer info over is!
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle