Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
wat een verschrikkelijke kicks zeg...
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
Klinkt net als alle andere Digital Mindz en Riiho tracks voor geen meter, opzich niet erg want het kan nog wat worden, maar echt vreem hoe zoveel mensen dit helemaal geweldig vinden.
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Delt-A wrote:Klinkt net als alle andere Digital Mindz en Riiho tracks voor geen meter, opzich niet erg want het kan nog wat worden, maar echt vreem hoe zoveel mensen dit helemaal geweldig vinden.
Kwestie van smaak :P Ik moet eigenlijk een paar nummers van Riiho en/of Digital Mindz live horen om echt te oordelen over de kick hoe die dan is
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Ik vind die snare in het eerste stuk niet lekker klinken. Verder mist het laag en vind ik het net niet kwalitatief goed genoeg. Erg jammer, want het idee van de track zelf vind ik echt erg dik! Maar ik verwacht dat hij alleen maar beter gaat worden en dat beloofd dus nog veel goeds! :D
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Delt-A wrote:Klinkt net als alle andere Digital Mindz en Riiho tracks voor geen meter, opzich niet erg want het kan nog wat worden, maar echt vreem hoe zoveel mensen dit helemaal geweldig vinden.
Er zijn gewoon mensen die zich iets minder aan kwaliteit hechten en meer aan "hardheid" van de plaat/kicks... >.<

Persoonlijk vind ik het wel vet klinken maar zoals al gezegt is kunnen de scherpe randjes er nog wel vanaf gewerkt worden :thumbup:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
View on SoundCloud

@ 1:08:36 / 68:36
B
Waar zijn de kicks dan?
Hardtraxxer
83 posts member since 2010
last seen May 2015
p-stylez wrote:Als dit nou is beter gemasterd zou worden, klinkt het zoveel beter.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
View on YouTube
1e track.
B
Hallo 13/12