Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 23:16 

Hardtraxx Veteran

wat een verschrikkelijke kicks zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 00:36 

Hardtraxx Veteran

Klinkt net als alle andere Digital Mindz en Riiho tracks voor geen meter, opzich niet erg want het kan nog wat worden, maar echt vreem hoe zoveel mensen dit helemaal geweldig vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 12:35 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Klinkt net als alle andere Digital Mindz en Riiho tracks voor geen meter, opzich niet erg want het kan nog wat worden, maar echt vreem hoe zoveel mensen dit helemaal geweldig vinden.

Kwestie van smaak :P Ik moet eigenlijk een paar nummers van Riiho en/of Digital Mindz live horen om echt te oordelen over de kick hoe die dan is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 20:05 

Hardtraxx Veteran

Ik vind die snare in het eerste stuk niet lekker klinken. Verder mist het laag en vind ik het net niet kwalitatief goed genoeg. Erg jammer, want het idee van de track zelf vind ik echt erg dik! Maar ik verwacht dat hij alleen maar beter gaat worden en dat beloofd dus nog veel goeds! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 21:21 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:

Er zijn gewoon mensen die zich iets minder aan kwaliteit hechten en meer aan "hardheid" van de plaat/kicks... >.<

Persoonlijk vind ik het wel vet klinken maar zoals al gezegt is kunnen de scherpe randjes er nog wel vanaf gewerkt worden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 16:40 

Hardtraxx Veteran

@ 1:08:36 / 68:36
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2014 18:55 

Waar zijn de kicks dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 12:37 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Als dit nou is beter gemasterd zou worden, klinkt het zoveel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 21:45 

Hardtraxx Veteran

1e track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 15:13 

Hallo 13/12
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks