Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 20:34 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Riiho

Track(s): Beastmode

Sample/video:

@163:00

Bron: Soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vette track zeg! :thumbsup: Leuk gedaan met die Drum&Bass en hiphop elementen, alleen ik vind zijn kick wel vet, maar niet hier bij passen. Iets te geforceerd voor dit nummertje, de rest klinkt wel echt vet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is zo fucking gruwelijk :worship: :bomb: Ik zeg Riiho - Beastmode :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Riiho :yay:
Best veel vernieuwends waar hij mee komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziek hoor weer :bomb: Wat een drive :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 23:17 
 
Hardtraxx Addict

Matige, krachteloze kicks, wederom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 11:50 
 
Hardtraxx Elite

Die kicks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 10:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Snares zijn heel vet maar die kicks zijn krachtloos, mag wel eens aan gesleuteld worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 10:50 
 
Hardtraxx Addict

kom op dit klink toch nergens naar :P
Sowieso al die Digital Mindz en Riiho kicks wordt je niet vrolijk van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 12:40 
 
Hardtraxxer

mehh niet zo best. Beide mannen (digital mindz) hebben me nog niet weten te imponeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 20:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scarzor schreef:
Dit is zo fucking gruwelijk :worship: :bomb: Ik zeg Riiho - Beastmode :P


Heet dus inderdaad Beastmode :P

Bron: Regain zijn fb tracklist van Bass Protocol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 22:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

:bomb: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 22:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
:bomb: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

Vooral dat laatste stuk, tering. :worship: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 07:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dit nou is beter gemasterd zou worden, klinkt het zoveel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 14:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Kicks van Coone gaan nog harder. Pff, dit is echt niks voor mij. Klinkt ook heel amateuristisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Als dit nou is beter gemasterd zou worden, klinkt het zoveel beter.

Dit wel idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een meuk is dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele vette tracks, maar mis echt sub erin... Mastering mag ook beter. Al zal het live toch wel redelijk gaan op dik geluid...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft zeker wel potentie :) maar kom op zeg, hoe kan je dit in hemelsnaam 'geweldig' vinden, terwijl het belangrijkste onderdeel van de track te weinig kracht heeft. Vind die sound van die kicks wel dik, maar mist echt nog een hoop kracht. En zoals anderen zeggen, afmix en mastering mag nog wat beter. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 12:08 
 
Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
Kicks van Coone gaan nog harder. Pff, dit is echt niks voor mij. Klinkt ook heel amateuristisch.


Denk dat deze kick live een stuk harder gaat dan die Coone hor :P
Al moet ik wel zeggen als ik de track zo luister de kick iets krachtiger mag, verder niks te klagen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een van mn favorieten van nu! echt geweldig nummer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt allemaal wel vet enzo, maar ik vrees dat die kicks live echt tegenvallen... Was toch ook zo bij "Restart The Party (2014 Remix)".
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks