Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 18:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Killshot - Beastmode (EOL106)

Label: End Of Line Recordings
WEB release: 09/10/2019

Tracks:
01. Killshot - I'm A Beast
02. Killshot - Never Be Us
03. Killshot - All I Need
04. Killshot - Mammoth
05. Killshot - Beastmode 3.0
06. Killshot ft. Sovereign King - Enemy

Samples:








Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 14:23 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 14:24 
 
Hardtraxx Veteran

Op Never Be Us na, bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2019 15:33 
 
Hardtraxx Addict

Prima mini album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 16:34 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
Op Never Be Us na, bagger.

Ik denk dat je Beatmode 3.0 even in HQ moet luisteren, die klapt er volgens mij wel op! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2020 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2020 16:43 
 
Hardtraxx Addict

Jezus wat kut weer... Stuk voor stuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2020 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

NoobstaR* schreef:
Pedaalemre schreef:
Op Never Be Us na, bagger.

Ik denk dat je Beatmode 3.0 even in HQ moet luisteren, die klapt er volgens mij wel op! :cool:


Denk het niet man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2020 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt bijzonder, maar rammelt wel lekker weg. Zitten ook geen overload aan vervelende piepkicks in gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2020 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Never Be Us zal de enige plaat zijn die ik meerdere malen van Killshot zou opzetten. De rest doet me weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 09:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die clip ook :lol: Meest sneue tak van hardstyle en zijn publiek.. Vind ik dan hé!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een plaatje hoor :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die tanden en lenzen in due clip :sick: om nog maar niet te beginnen over de bagger muziek die erbij komt kijken :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

normaal laat ik dit soort meuk ook links liggen en ik weet gelijk waarom. Dit moet echt het meest trieste zijn wat ik ooit heb gezien in de hardstyle.... Mijn god. Die clip ook. Ranzig gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snap de reacties niet helemaal. Ik vind het ook niks, maar om nou te zeggen dat dit het ergste is wat je ooit hebt gehoord in de hardstyle. Deze kicks zijn in vergelijking met veel tracks van tegenwoordig nog best gangbaar toch? Pak al die graf bliepjes en leg dat naast dit, dan klinkt dit toch een stuk minder kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het vooral over de clip eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2020 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Ik heb het vooral over de clip eigenlijk.


Ja die is inderdaad erg triest :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 13:59 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind dit persoonlijk ook wel meevallen, normaal vind ik de raw echt 1 grote overload aan kut kicks die zo slecht klinken dat ik liever luister naar hoe mijn buurman de hele dag aan het timmeren en boren is.
Maar dit valt enigzins nog mee.
Vind het niet goed, maar hier is nog een beetje naar te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtig om te zien hoe Hardtraxx een aantal jaar geleden nog voor 90% raw-liefhebber was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2020 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Die clip ook :lol: Meest sneue tak van hardstyle en zijn publiek.. Vind ik dan hé!


Aldus de meest sneue gast van Hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
DonnyD schreef:
Die clip ook :lol: Meest sneue tak van hardstyle en zijn publiek.. Vind ik dan hé!


Aldus de meest sneue gast van Hardtraxx


Vind jij dan he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 09:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
DonnyD schreef:
Die clip ook :lol: Meest sneue tak van hardstyle en zijn publiek.. Vind ik dan hé!


Aldus de meest sneue gast van Hardtraxx


Haha stakker :lol: Vind ik dan hé!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:

Haha stakker


Grappig, dat is precies wat ik dacht toen ik jouw vage comments in dat mandy topic zag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Epstein didn't kill himself en DonnyD is een liegebeest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2020 13:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
DonnyD schreef:

Haha stakker


Grappig, dat is precies wat ik dacht toen ik jouw vage comments in dat mandy topic zag.


Als je het sarcasme daar niet van af zag spatten is er iets flink mis met je :lol: Maar goed ik geef hier mijn mening over de track en de clip en jij speelt het op de man, leg uit!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle