Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 hours ago
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Image

Jingle Banging Bells 2014 @ Discothek Zak Uelsen (26-12-2014):

Geopend: 22.00 - 07.00 uur
Leeftijd: 18+
Tickets: deurverkoop
Bron: https://www.facebook.com/events/380700272097563/

Line-up:
23:00 - 01:30 Resident
01:30 - 02:30 Warface
02:30 - 03:30 Brennan Heart
03:30 - 04:30 Jason Payne
04:30 - 05:30 Mental Theo
05:30 - 07:00 Destructive Tendencies
+ verscheidene area's met andere muziek (resident DJ's)
K
Hardtraxxer
231 posts member since 2014
last seen Aug 2018
neeeejoh is dit een grap?
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
Stagiaire die dit in mekaar heeft geflanst denk ik. :sick:
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Haha, ja ik verbaasde me er ook al over :p . Ik neem aan dat Warface die nacht nog ergens anders draait... Desondanks ben ik denk ik wel van de partij, lekker dichtbij en mocht het niks zijn dan vermaak ik me wel in die andere area's. Was vorig jaar ook prima te doen, toen was de line-up alleen niet zo vaag xd .

EDIT: Op partyflock staat tot nu toe geen andere gig voor Warface op die avond, onbegrijpelijk dat ze dan zo'n timetable uitpoepen... Hopelijk verandert er nog wat...
Last edited by Awethority on 18 Nov 2014 19:41, edited 1 time in total.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hahaha wat mooi zeg.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
:lol:
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Normaal altijd wel aanwezig met kerst maar dit jaar sla ik deze wel over :x
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Zoveel jaren achter elkaar kerst gevierd in Zak, maar dat gaat hm met deze line-up niet worden. Bijzonder matig en over de volgorde zullen we het al helemaal maar niet hebben :/ Zonde, Zak is zo'n mooie tent geweest altijd.
Hardtraxxer
420 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Svennn wrote:Zoveel jaren achter elkaar kerst gevierd in Zak, maar dat gaat hm met deze line-up niet worden. Bijzonder matig en over de volgorde zullen we het al helemaal maar niet hebben :/ Zonde, Zak is zo'n mooie tent geweest altijd.
Precies dit. Altijd super avonden gehad hier, maar nu in plaats van naar Zak maar naar De Tijdmachine.
K
Japper28 wrote:Normaal altijd wel aanwezig met kerst maar dit jaar sla ik deze wel over :x
Same here! Hoe kun je zoiets nou verzinnen :lol:
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
brianfct65 wrote:
Svennn wrote:Zoveel jaren achter elkaar kerst gevierd in Zak, maar dat gaat hm met deze line-up niet worden. Bijzonder matig en over de volgorde zullen we het al helemaal maar niet hebben :/ Zonde, Zak is zo'n mooie tent geweest altijd.
Precies dit. Altijd super avonden gehad hier, maar nu in plaats van naar Zak maar naar De Tijdmachine.
Met als hoogtepunt de Frontliner avond daar, enkele jaren geleden na jullie bbq van FCT. Zal nooit vergeten hoe JW daar rondliep, moet jij je ook nog wel herinneren Brian :P

Nee, het was al eeuwig zonde dat ZAK sluiten moest en slechts sporadisch nog open zou gaan. Super strak geluid, mooie locatie en altijd prima line-ups voor een tientje. Gaan ze eindelijk weer eens open, komen ze met zoiets... Onbegrijpelijk :huh: Keuze maken uit de Tijdmachine of de allerlaatste XXlerator dan maar :thumbup:
Hardtraxxer
420 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Svennn wrote:
brianfct65 wrote:
Met als hoogtepunt de Frontliner avond daar, enkele jaren geleden na jullie bbq van FCT. Zal nooit vergeten hoe JW daar rondliep, moet jij je ook nog wel herinneren Brian :P
Ja dat kan ik me nog wel herinneren ja :lol: