brianfct65 schreef:
Svennn schreef:
Zoveel jaren achter elkaar kerst gevierd in Zak, maar dat gaat hm met deze line-up niet worden. Bijzonder matig en over de volgorde zullen we het al helemaal maar niet hebben

Zonde, Zak is zo'n mooie tent geweest altijd.
Precies dit. Altijd super avonden gehad hier, maar nu in plaats van naar Zak maar naar De Tijdmachine.
Met als hoogtepunt de Frontliner avond daar, enkele jaren geleden na jullie bbq van FCT. Zal nooit vergeten hoe JW daar rondliep, moet jij je ook nog wel herinneren Brian

Nee, het was al eeuwig zonde dat ZAK sluiten moest en slechts sporadisch nog open zou gaan. Super strak geluid, mooie locatie en altijd prima line-ups voor een tientje. Gaan ze eindelijk weer eens open, komen ze met zoiets... Onbegrijpelijk

Keuze maken uit de Tijdmachine of de allerlaatste XXlerator dan maar
