Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Jingle Banging Bells 2014 @ Discothek Zak Uelsen (26-12-2014):

Geopend: 22.00 - 07.00 uur
Leeftijd: 18+
Tickets: deurverkoop
Bron: https://www.facebook.com/events/380700272097563/


Line-up:
23:00 - 01:30 Resident
01:30 - 02:30 Warface
02:30 - 03:30 Brennan Heart
03:30 - 04:30 Jason Payne
04:30 - 05:30 Mental Theo
05:30 - 07:00 Destructive Tendencies
+ verscheidene area's met andere muziek (resident DJ's)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 16:20 
 

www.hoeverneukjeeenbestleukeline-updooreentimetable.nl :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

neeeejoh is dit een grap?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stagiaire die dit in mekaar heeft geflanst denk ik. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, ja ik verbaasde me er ook al over :p . Ik neem aan dat Warface die nacht nog ergens anders draait... Desondanks ben ik denk ik wel van de partij, lekker dichtbij en mocht het niks zijn dan vermaak ik me wel in die andere area's. Was vorig jaar ook prima te doen, toen was de line-up alleen niet zo vaag xd .

EDIT: Op partyflock staat tot nu toe geen andere gig voor Warface op die avond, onbegrijpelijk dat ze dan zo'n timetable uitpoepen... Hopelijk verandert er nog wat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 20:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha wat mooi zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 20:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Normaal altijd wel aanwezig met kerst maar dit jaar sla ik deze wel over :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 01:02 
 
Hardtraxxer

Zoveel jaren achter elkaar kerst gevierd in Zak, maar dat gaat hm met deze line-up niet worden. Bijzonder matig en over de volgorde zullen we het al helemaal maar niet hebben :/ Zonde, Zak is zo'n mooie tent geweest altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 01:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Zoveel jaren achter elkaar kerst gevierd in Zak, maar dat gaat hm met deze line-up niet worden. Bijzonder matig en over de volgorde zullen we het al helemaal maar niet hebben :/ Zonde, Zak is zo'n mooie tent geweest altijd.


Precies dit. Altijd super avonden gehad hier, maar nu in plaats van naar Zak maar naar De Tijdmachine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 10:28 
 

Japper28 schreef:
Normaal altijd wel aanwezig met kerst maar dit jaar sla ik deze wel over :x


Same here! Hoe kun je zoiets nou verzinnen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 14:44 
 
Hardtraxxer

brianfct65 schreef:
Svennn schreef:
Zoveel jaren achter elkaar kerst gevierd in Zak, maar dat gaat hm met deze line-up niet worden. Bijzonder matig en over de volgorde zullen we het al helemaal maar niet hebben :/ Zonde, Zak is zo'n mooie tent geweest altijd.


Precies dit. Altijd super avonden gehad hier, maar nu in plaats van naar Zak maar naar De Tijdmachine.

Met als hoogtepunt de Frontliner avond daar, enkele jaren geleden na jullie bbq van FCT. Zal nooit vergeten hoe JW daar rondliep, moet jij je ook nog wel herinneren Brian :P

Nee, het was al eeuwig zonde dat ZAK sluiten moest en slechts sporadisch nog open zou gaan. Super strak geluid, mooie locatie en altijd prima line-ups voor een tientje. Gaan ze eindelijk weer eens open, komen ze met zoiets... Onbegrijpelijk :huh: Keuze maken uit de Tijdmachine of de allerlaatste XXlerator dan maar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
brianfct65 schreef:
Svennn schreef:
Zoveel jaren achter elkaar kerst gevierd in Zak, maar dat gaat hm met deze line-up niet worden. Bijzonder matig en over de volgorde zullen we het al helemaal maar niet hebben :/ Zonde, Zak is zo'n mooie tent geweest altijd.


Precies dit. Altijd super avonden gehad hier, maar nu in plaats van naar Zak maar naar De Tijdmachine.

Met als hoogtepunt de Frontliner avond daar, enkele jaren geleden na jullie bbq van FCT. Zal nooit vergeten hoe JW daar rondliep, moet jij je ook nog wel herinneren Brian :P


Ja dat kan ik me nog wel herinneren ja :lol:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten